افزونه انتقال کابران از صفحاتی مانند ۴۰۴

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
با پیامد های ناخوشایندی روبه رو شده اید که همگی با این عنوان آغاز شده اند: “با عرض پوزش” صفحه ی مورد نظر موجود نمی باشد، صفحه ی مورد نظر یافت نشد، خطای ۴۰۴، شما گم شده اید و ازین دست مشکلات که همیشه رخ خواهند داد. یکی از دلایل رخداد این مشکل که صفحه ای یافت نشود این است که آدرس URL تغییر کرده است.
از دیگر خطاهای ازین دست، میتوان به خطای ۳۰۱، ۳۰۲ و ۳۰۷ اشاره کرد. کاربران در هنگام روبه رو شدن با این مشکلات نبود مطلب و یا تغییر آدرس ها همیشه از وبسایت دل سرد میشوند بنابراین باید برای رفع این مشکلات همیشه راه حلی داشت.
   چگونه صفحه ی ۴۰۴ را بهتر بسازیم
افزونه وردپرس انتقال کاربران Redirection
این افزونه بسیار محبوب که آمار مخزن این را نشان میدهد علاوه بر صفحاتی که دستخوش تغییر شده اند، میتواند انتقال کاربران از نوشته های جستجو شده ی فاقد نتیجه را نیز به عهده بگیرد. در واقع علاوه بر خطاهای یاد شده این افزونه برای انتقال کاربران در هنگام مواجه با خطای متا نیز میتواند کاربران را انتقال دهد. در کنار این قابلیت ها شما میتوانید آمار کاربرانی که با جستجوی عباراتی با صفحه ی ۴۰۴ روبه رو شده اند را در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.
   ارور ۴۰۴ و ارور ۴۰۳ کدام خطرناک تر است؟
انتقال کاربران در این نسخه از افزونه به صورت خودکار صورت میگیرد و لازم نیست تا آدرس های مشخصی که تغییر کرده اند را در دستور کار افزونه قرار دهید. حتی میتوانید این طور تنظیم کنید که کابران در هر بار مواجه شدن با صفحه ی ۴۰۴، بدون الگو هر بار وارد صفحات مختلفی شوند و اصطلاحا روند انتقال کابران در هنگام بروز خطا به صورت راندومی رخ دهد.
 
افزونه وردپرس Redirection
   دریافت مستقیم Redirection
   مشاهده مشخصات
 
با سپاس از شما دوستان، امیدواریم این افزونه ی وردپرس برای شما کاربردی باشد.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب وردپرس – قالب تجاری وردپرس – قالب شرکتی وردپرس

افزونه انتقال کابران از صفحاتی مانند ۴۰۴


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog