افزونه لیست علاقه مندی ها برای ووکامرس

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
از جمله کاربرد هایی که همیشه در دنیای مجازی از پرطرفدار ها بوده، یادآورها و فهرست بندی موارد ویژه بوده است. در یک فروشگاه ووکامرس کاربران همیشه یک سبد خرید دارند تا اگر خریدهای چندگانه دارند و میخواهند بیش از یک مورد خرید داشته باشند در نهایت یکبار اقدام به تایید سفارش و پرداخت هزینه نمایند. اما در یک فروشگاه اینترنتی همیشه نیاز به یک حساب کاربری وجود دارد و کاربر شاید در مواقعی خاص تمایل داشته باشد که محصولاتی را در صف خرید خود نگه دارد به این ویژگی لیست علاقه مندی میگویند. در ادامه با ما همراه باشید!
 
افزونه ووکامرس لیست علاقه مندی ها YITH WooCommerce Wishlist
این افزونه بسیار پر طرفدار در فروشگاه شما بخشی به نام فهرست علاقه مندی را ایجاد میکند و امکانی را در اختیار کاربران شما قرار میدهد که میتوانند محصولاتی را به فهرست ویژه و مورد خود اضاف نمایند. در واقع با این افزونه پیوندی را به هر یک از محصولات اضاف می افزایید که کاربران به سادگی بتوانند محصول را به فهرست نام برده اضاف نمایند. این به این معنی است که کاربران نه جهت سفارش بلکه بلکه جهت ذخیره ی محصول در بخش علاقه مندی های خود دوست دارند محصول را برای خرید نگه دارند.
این افزونه از زبان فارسی پشتیبانی میکند و بسیار محبوب و بوده و از ووکامرس ۲٫۶٫ به بالا پشتیبانی میکند. البته برای بخش های مختلف این افزونه مانند دکمه میتوانید سفارشی سازی های بسیاری را انجام دهید و هر گونه که میخواهید میتوانید ظاهر آن را با فروشگاه خود هماهنگ کنید.
 
افزونه ووکامرس YITH WooCommerce Wishlist
   دریافت مستقیم Woo Wishlist
   مشاهده مشخصات
تشکر از تمامی همراهان عزیز، امیدواریم از این آموزش ووکامرس استفاده لازم رو برده باشید.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش وردپرس – آموزش سئو   – آموزش ووکامرس – افزونه تجاری وردپرس – آموزش ویدیویی وردپرس

افزونه لیست علاقه مندی ها برای ووکامرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog