كمپين محيط زيستي «همين يك زمين»

بانك ايران زمين در راستاي نهمين نمايشگاه بورس بانك و بيمه به منظورگسترش فرهنگ حفاظت از محيط زيستي، بخشي از غرفه خود در را به كمپين محيط زيستي «همين يك زمين» اختصاص داد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، نهمين نمايشگاه بورس بانك و بيمه از روز بيستم الي بيست و سوم تير در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي با حضور ۳۵۰ شركت داخلي و خارجي افتتاح شد.
در اين راستا بانك ايران زمين به عنوان بانك حامي محيط زيست از فرصت ايجاد شده در اين نمايشگاه براي دعوت از مردم براي عضويت در كمپين محيط زيستي «همين يك زمين» دعوت كرد.
سيد محمد حسين استاد مدير روابط عمومي بانك ايران زمين، با ابراز خرسندي از استقبال مخاطبين در پيوستن به اين كمپين اظهار داشت: اساس كار بانكداري در برقراري ارتباط با مردم است. از اين رو بانكها نهادهايي اجتماعي-اقتصادي هستند كه انتظار مي رود علاوه بر انجام امور اقتصادي در حوزه مسئوليت اجتماعي نيز حضور پررنگي داشته باشند.
استاد افزود: مقوله محيط زيست از معضلات اصلي كشور ما است، كه مي طلبد با يك همت جمعي اقدامات اساسي در اين حوزه به اجرا گذاشته شود تا شاهد تخريب زيست بوم كشور نباشيم.
وي در خصوص «كمپين همين يك زمين» اظهار داشت: اين كمپين از انتهاي سال گذشته توسط بانك ايران زمين با هدف پاكسازي محيط زيست و جمع آوري زباله ها از طبيعت راه اندازي شد و تا امروز نيز استقبال بسيار گسترده اي از اين حركت صورت گرفته است.
استاد افزود: در همين راستا ما در نهمين نمايشگاه بورس، بانك و بيمه بخشي از غرفه بانك ايران زمين را به ثبت نام از علاقمندان به محيط زيست و پيوستن آنها به كمپين «همين يك زمين» اختصاص داديم كه اين عزيزان مي توانند با مراجعه به غرفه بانك ايران زمين ضمن ثبت نام كد عضويت خود را دريافت كنند.
وي همچنين با اشاره به اينكه بيست و يكم تيرماه روز جهاني بدون كيسه زباله است، گفت: يكي از مشكلات محيط زيست دنيا استفاده از كيسه هاي پلاستيكي و رها نمودن آن در طبيعت است كه با آگاه سازي مردم و تغيير روند مصرف اين محصول كه باز گشت آن به طبيعت سالها طول مي كشد، مي توان كمك بزرگي در رفع اين مشكل داشت.
استاد در پايان از بازديدكنندگان از نهمين نمايشگاه بورس، بانك و بيمه خواست در روز جهاني بدون كيسه پلاستيك با حضور در غرفه بانك ايران زمين، ضمن پيوستن به كمپين «همين يك زمين» در كنار بانك ايران زمين براي گسترش فرهنگ حمايت و حفاظت از محيط زيست كشور تلاش كنيم.
منبع: هونام نیوز

كمپين محيط زيستي «همين يك زمين»


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog