Riffle, شبکه ای ناشناس و موثرتر و سریعتر از تور

به گزارش ترفندستان, به نقل از زرو ان نت, محققینی تکنیکی برای ایمنی مبادلات حتی در زمانیکه سرورها بجز فقط یکی از انها هک شده باشند یافته اند.

هر چند استفاده از تور برای ناشناس ماندن روی وب موثر است اما فناوری تور بیشتر از پیش برای مقابله با حملاتی که عاملین انها دولتها هستند و میتوانند نقاط رله یا گره های جاسوس ساخته و یا ورودی/خروجی ها را انالیز کنند تا هویت کاربران را به دست اورند, دچار ضعف گشته است. برای حل این مشکل, محققینی از ام ای تی و دانشکده پلی تکنیک فدرال لوزان, Riffle که شبکه نسل جدید ناشناس ماندن روی وب است را ساخته اند. این شبکه برای مقابله با حملات دولتها از ترکیب چندین فناوری رمزنگاری استفاده میکند.

Riffle همانند تور پیامهای کاربران را از یک سری سرورهائی که انها را رمزنگاری میکنند استفاده مینماید. اما تفاوت اول ایندو در سرورهائی است که برای Riffle استفاده شده و با عبور پیامهای دریافتی, ترتیب انها را تغییر میدهند بطوری که دیگر نمیتوان ارتباطی بین جریان ورود و خروج از سرورها را با یکدیگر ربط داد و بعلاوه اینکار توام با یک فناوری شناسائی است. بدینگونه فقط کافی است که فقط به یکی از سرورها حمله یا رخنه نشده باشد تا ارتباط کاملا ایمن انجام گردد. از طرفی با این فناوری ارتباط ده بار سریعتر از تور صورت میگیرد.

این محققین, فناوری خود را در کنفرانس Privacy Enhancing Technologies Symposium 2016 که از 19 تا 22 ژوئیه در دارمشتات در المان برگزار میشود را توضیح و نمایش خواهند داد.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.

Riffle, شبکه ای ناشناس و موثرتر و سریعتر از تور


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog