راهنمای بازی کردن Pokémon GO در ایران

بازی موبایلی جدیدی که نینتندو ساخته است، حسابی ترکانده؛ طوری که در کشورهایی که بازی Pokémon GO در آن عرضه شده، امکان ندارد در خیابان کسی را گوشی به دست و مشغول بازی کردن این بازی نبینید. با این حال، برای اینکه ما هم بتوانیم این بازی را امتحان کنیم، باید استفاده از یکی دو ترفند را پیشه کنیم.
در اولین حرکت، باید IP خود را با استفاده از هر ابزاری که خودتان دوست دارید، تغییر دهید.
در حالی که قرار بود Pokémon GO در تمام دنیا عرضه شود، محبوبیت بالای این بازی مانع از این موضوع شد. سرورهای بازی آن‌قدر شلوغ شده‌اند که حتی بازی‌کننده‌های فعلی هم نمی‌توانند به راحتی آن را بازی کنند. بازی Pokémon GO در حال حاضر فقط در کشورهای ایالات متحده ، استرالیا و نیوزیلند عرضه شده است.

نینتندو گفته که به زودی و پس از رفع مشکلات بازی، آن را در تمام دنیا عرضه خواهد کرد. با این حال، ممکن است تمام دنیا، شامل مملکت ما نشود؛ به همین دلیل هم چندان تفاوت زیادی نمی‌کند اگر بخواهیم از همین حالا این بازی را استارت بزنیم. ما یکی دو روزی است که مشغول بازی کردن Pokémon GO هستیم و می‌خواهیم شما را هم به انجام این بازی دعوت کنیم.
در اولین حرکت، باید IP خود را با استفاده از هر ابزاری که خودتان دوست دارید، به یکی از کشورهای ایالات متحده یا استرالیا تغییر دهید. حالا باید بازی را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنید.
پس از دانلود بازی، بازی باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر قبلا کنسول نینتندو داشته و پوکمون بازی می‌کرده‌اید، با همان اطلاعات Pokémon Club در بازی وارد شوید، اگر نه، می‌توانید از حساب کاربری گوگل خود استفاده کنید.

اگر پس از وارد کردن اطلاعات‌تان، با خطای “سرورهای‌مان مشکل دارند؛ خواهشا بعدا برگردید” مواجه شدید، مشکل از اینترنت شما نیست و به شلوغی سرورهای بازی باز می‌گردد. با این حال، اگر روی صفحه‌ی لودینگ بازی به مشکل اتصال برخورد کردید، نگاهی به وضعیت ایتنرنت‌تان بیندازید. در نظر داشته باشید که در حال حاضر و حداقل تا زمانی که بازی در آسیا و اروپا هم عرضه شود، باید IP خودتان را به هنگام بازی کردن هم عوض کنید.
نینتندو گفته که به زودی و پس از رفع مشکلات بازی، آن را در تمام دنیا عرضه خواهد کرد.
پس از اینکه بازی را شروع کردید، اگر می‌خواهید به عنوان اولین پوکمون خود، «پیکاچو» را بگیرید، سری به مطلب کامل ما درباره‌ی Pokémon GO بزنید . در مطلب‌مان تمام و کمال از مکانیک‌های بازی و قابلیت‌های مختلف آن صحبت کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم آن را کاملا بخوانید.
بد نیست چند موضوع را هم در نظر داشته باشید. بهتر است که بازی را خارج از خانه آغاز کنید؛ چون پس از پیدا کردن اولین پوکمون، مطمئنا دل‌تان می‌خواهد به بازی کردن ادامه دهید و برای بازی کردن، باید راه بروید. بازی در اولین اجرای‌اش، از شما اجازه‌های مختلفی می‌خواهد. این اجازه‌ها، شامل دوربین، حافظه و مکان می‌شوند؛ با همه‌ی آن‌ها موافقت کنید.
به غیر از فروشگاه گوگل‌پلی، امکان دانلود فایل APK بازی هم وجود دارد. با این حال اگر فایل APK را دانلود کردید، مطمئن شوید که بازی فقط از شما چهار اجازه را درخواست کند؛ چون محبوبیت بالای بازی کاری کرده است تا فایل‌های APK هک شده‌ی زیادی در اینترنت پیدا شوند.

The post راهنمای بازی کردن Pokémon GO در ایران appeared first on دیجی‌کالا مگ .

راهنمای بازی کردن Pokémon GO در ایران


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog