گزارش کامل جلسه هم‌اندیشی فدراسیون فوتبال با باشگاه‌ها

نشست رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاهها عصر امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای این نشست مهدی تاج-رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا آصفی را به عنوان مشاور بین الملل، علی کاظمی را به عنوان سرپرست سازمان لیگ برتر و محمدرضا ساکت را به عنوان مشاور رییس و مدیر تیم‌های ملی معرفی کرد و گزارشی را از روند برنامه‌های فدراسیون به مدیران عامل باشگاهها ارائه داد.

در ادامه این جلسه اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی ضمن ارائه توضیحاتی از آیین نامه انضباطی، آخرین شرایط و ضوابط این کمیته را در فصل آتی و همچنین نحوه اجرایی شدن احکام را در فصل آتی ارائه کرد.
همچنین الهه عرب عامری-رئیس کمیته بانوان در دیدار با مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر گزارشی از روند فعالیت‌های بانوان در بخش تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال و همچنین برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال را به اعضا ارائه کرد.
در پایان نشست نیز غلامرضا بهروان برنامه مسابقاتی سازمان لیگ برتر و هماهنگی این سازمان با برنامه‌های اردویی و مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم‌های ملی فوتبال را مطرح کرد.
در این جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه مسئولان سازمان لیگ برتر حضور داشتند.

مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال در جمع مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر، اعضای هیات رئیسه و سازمان لیگ برتر اعلام کرد که برای از بین بردن مشکلات و ایجاد بستری مناسب در بخش‌های داوری، اخلاق و مسائل انضباطی، دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار خواهیم کرد تا در قسمت داوری از قوانین و مقرارت و در بخش اخلاق و انضباطی درباره نوع تخلفات، باشگاههای لیگ برتر، کادر فنی و بازیکنان اطلاعات دقیقی داشته باشند و از این پس شاهد کاهش میزان جرایم مختلف در میان اعضای باشگاه‌ها باشیم.

همچنین با دستور رئیس فدراسیون مقرر شد تا کميته انضباطی دوره‌های آموزشی مناسبی را برای کانون هواداران باشگاه‌ها در نظر بگیرد.

گزارش کامل جلسه هم‌اندیشی فدراسیون فوتبال با باشگاه‌ها


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog