کوتاه کردن فرایند خرید برای محصولات مجازی

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
معمولا بیشتر فروشگاه های الکترونیک ایرانی با وردپرس و ووکامرس ساخته شده اند و البته در میان انبوه محصولات آماده برای فروش، یقینا هر نوع محصولی یافت میشود. اما در کنار محصولاتی که فیزیکی بوده باید ارسال شوند محصولات دانلودی نیز ارائه میکنند.
اما شیوه ی خرید و دریافت محصولات دانلود همیشه تفاوت هایی را با دیگر محصولات فیزیکی داشته است. برای مثال محصولات دانلودی نیاز به آدر یا نشانی جهت ارسال محصول ندارند. کد پستی لازم نبوده و حتی شاید در مرحله نیز بتوان فرایند تکمیل خرید را کوتاه کرد.
   بهترین افزونه ی فیلتر محصولات در ووکامرس
افزونه ووکامرس کوتاه کردن فرایند خرید محصولات دانلودی WooCommerce Digital Goods Checkout
در کنار توضیحات این افزونه، باید بگویم در ۸۰ درصد حالات کاربران نیاز به انجام مراجل پیچیده ی خرید ندارند حتی اگر خریدی به نسبت خود بزرگ داشته باشند. پس این خیلی اهمیت دارد که کاربر یا مشتری پس از رفتن به صفحه ی خرید، بدون اینکه چند صفحه و مرحله ی دیگر را پشت سر بگذارد در همان صفحه محصول خریداری شده اش را دریافت نماید.
   تخفیف های مجزا برای روش های مختلف پرداخت
این افزونه فقط یک فعالیت دارد. هنگامی که مشتری ها در کنار محصولات فیزیکی فروشگاه، محصولات محازی و قابل دانلود سفارش می دهند این افزونه تمام مراحل خرید را خلاصه نموده و به طرزی هوشمندانه فرایند خرید را برای مشتری آسان نموده و همین مورد نیز در سطح فروش تاثیر گذار است.
 
افزونه ووکامرس   WooCommerce Digital Goods Checkout
   دریافت مستقیم Goods Checkout
   مشاهده مشخصات
 
تشکر از تمامی همراهان عزیز، امیدواریم از این آموزش ووکامرس استفاده لازم رو برده باشید.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب دایرکتوری وردپرس – قالب شرکتی وردپرس – قالب مجله خبری وردپرس

کوتاه کردن فرایند خرید برای محصولات مجازی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog