اگر مدیر سایت هستید حتما این آموزش رو ببینید

اگر شما هم وب سایتی دارید که سایتهایی بی کیفیت به شما لینک دادن و می خواهید به گوگل اطلاع دهید و در واقع لینک دادن از طرف این سایت های بی کیفیت رو رد کنید این آموزش به کار شما خواهد آمد.
این مطلب مخصوص کاربرانی است که صاحب سایت و وبمستر هستند در این بخش می خواهم روشی را آموزش دهم که طبق آن می توان سایتهای اسپمی که به سایتمان لینک داده اند را به گوگل اطلاع داد تا لینک آنها را به حساب نیاورد چون گاهی رقبا دست به این کارها می زنند و لینک های اسپم زیادی برای سایت مقابل می سازند تا گرفتارش کنند و خطری از ناحیه گوگل آن را تهدید کند در هر صورت با این روش می توان لینک دهنده ها را پیدا کرد و اگر کیفیت لینکها خوب نبود رد نمود.


رد لینک دهنده های Disavow backlinks اسپم از سرچ کنسول
ابتداء باید سایت شما در سرچ کنسول ثبت شده باشد پس اگر هنوز سایت خود را ثبت نکرده اید حتما هر چه سریعتر ثبت نمایید. بعد از ثبت چون هنوز تازه سایت را ثبت کردید باید چند وقتی منتظر بمانید.

و اگر از قبل سایت را ثبت کردید وارد صفحه روبرو https://www.google.com/webmasters/tools / شده و روی سایتی که ثبت کردید کلیک کنید.

از منوی سمت چپ در قسمت Search Traffic به بخش Link to Your Site بروید.

در صفحه ایی که باز می شود عبارت Who links the most را خواهید دید که در زیر آن لینکهایی قرار گرفته و در آخر آن کلمه More را می بینید روی آن کلیک کنید.


Who links the most
صفحه ایی باز می شود لینک هایی که به ما داده شده را نمایش می دهد ، خوب حالا از بالای صفحه با سه گزینه روبرو هستیم که ما با گزینه Download more sample links کار داریم روی آن کلیک کرده تا لیست لینکها دانلود شود.

بعد از دانلود لیست ، آن را باز کرده و در کنار آن یک نت پد Notepad هم باز کنید و به ترتیب از بالا لینکها را بررسی کنید ببینید کدام لینک مفیدی است که به شما داده شده و کدام یک ، اسپمی بیش نیست مثلا لینک را کپی نموده و در مرورگر باز کنید و مورد بررسی قرار دهید.

لینکهایی که مفید هستند را کاری نداریم و اما لینک های اسپم ، دامنه آن را کپی کرده و در نت پد پیست می کنیم و ابتداء دامنه عبارت domain: را اضافه می کنیم مثل تصویر زیر:


domain:
به این ترتیب دیگر گوگل آن لینکها را در نظر نخواهد گرفت یعنی به عبارتی چشم پوشی خواهد کرد.

سپس بعد از اینکه کار کپی پیست کردن تمام شد حالا فایل را با پسوند txt ذخیره نمایید.

الان باید به لینک روبرو disavow links tool page بروید و سایت خود را انتخاب کنید سپس روی Disavow links کلیک کنید. در صفحه ایی که باز می شود روی کلید Disavow links بزنید و از Choose file فایل را انتخاب نمایید و گزینه Submit را که با رنگ آبی مشخص شده بزنید ، با پیامی شبیه تصویر زیر روبرو خواهید شد که اشاره دارد کار با موفقیت انجام شده است.


سایت خود را انتخاب کنید

Disavow links+Choose file
این آموزش را خود گوگل منتشر کرده که می توانید به لینک https://support.google.com/webmaster.../2648487?hl=en رفته و مشاهده کنید.
در این منابع می توانید ببینید elmenovin.com , websima.com , support.google.com

اگر مدیر سایت هستید حتما این آموزش رو ببینید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog