هدفمان کسب سهمیه و سکوی قهرمانی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره گفت: هدفمان در مسابقات دانمارک علاوه بر کسب سهمیه، تصاحب سکوی قهرمانی نیز هست که امیدوارم به این مهم دست یابیم.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین صالح، سرمربی تیم ملی فوتبال 7 نفره در آستانه برگزاری اردوی متصل به اعزام تیم ملی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی 2016 دانمارک و انتخابی مسابقات جهانی 2017، گفت: طی دو مرحله گذشته برنامه تمرینی خوبی داشتیم و فدراسیون در حد توان امکانات مناسبی برای ما فراهم کرد. هر 14 نفری که در اردوی گذشته بودند برای مرحله سوم و متصل به اعزام دعوت شده‌اند و از 28 تیر تمرینات تیم در زمین چمن مجموعه شیرودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: هدفمان در مسابقات دانمارک علاوه بر کسب سهمیه، تصاحب سکوی قهرمانی نیز هست که امیدوارم به این مهم دست یابیم. در این مسابقات 15 تیم در 3 گروه 4 تیمی و یک گروه 3 تیمی تقسیم شده‌اند و ایران با تیم‌های آلمان و ایرلند شمالی هم‌گروه است. در مسابقات جهانی 2017 آرژانتین 16 تیم شرکت می‌کنند که 8 تیم موفق به کسب سهمیه شده‌اند و 8 تیم دیگر نیز از مسابقات انتخابی دانمارک مجوز حضور در این مسابقات را دریافت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: پس از بازگشت از دانمارک تغییراتی اساسی در تیم ایجاد خواهیم کرد. این اقدام پس از برگزاری مسابقات باشگاهی صورت خواهد گرفت و فرصتی مجدد برای ورزشکارانی است که نتوانستند در مسابقات گذشته حضور یابند و کادر فنی توانمندی آنها را ندیده است. با این فرصت مجدد، ترکیب تیم ملی، ترکیبی قوی متشکل از بازیکنان قدیمی، بازیکنان فعلی تیم ملی و نیز نفرات جدید خواهد بود و با هدف قهرمانی جهان برای مسابقات آرژانتین برنامه ریزی و تمرین می‌کنیم.

بابک صفری، حسن صفری، حسین تیزبر، مهدی جمالی (بوشهر)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، بهنام سهرابی، امیر امجدیان (کرمانشاه)، حمید فتحی‌نژاد، صادق حسنی، ناصر اکبرپور (گیلان)، لطف‌الله جنگجو، محمد خراط (مازندران) و احسان معصوم‌زاده (لرستان) ملی‌پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند که 27 تیر ماه وارد تهران خواهند شد.

هدایت ملی‌پوشان تیم فوتبال 7 نفره بر عهده حسین صالح، سرمربی تیم ملی است و سیدعلی بکا نیز به عنوان مربی در کنار وی حضور دارد.

حجت الاسلام والمسملین شایسته به عنوان نماینده فرهنگی و محمد حسن‌دوست به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در این اردو حضور دارند و احمد شکری سرپرستی این تمرینات را که از 28 تیر تا 3 مرداد ماه در جریان است، بر عهده دارد.

تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان 5 مرداد ماه تهران را به مقصد دانمارک ترک خواهد کرد.

هدفمان کسب سهمیه و سکوی قهرمانی است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog