مقصودلو تنها پیروز تیم شطرنج ایران شد

روز سوم مسابقات شطرنج جام ستارگان بدون باخت برای احسان قائم مقامی کاپیتان تیم ملی شطرنج ایران به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سرداور بین المللی مسابقات شطرنج جام ستارگان، از باخت تیم منتخب ستارگان ایران در روز سوم مسابقات در مقابل ستارگان دنیا خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در قالب زمانی کلاسیک استاندارد برگزار شد و گالریل سرکسیان از ارمنستان در مقابل احسان قائم مقامی، الکسی دریف از روسیه با پویا ایدنی، ادوارد روماین از فرانسه در مقابل شاهین لرپری زنگنه، ایوان سکولف از هلند با سید خلیل موسوی، یوگنی میرشنکو از اوکراین در مقابل امیر رضا پور رمضانعلی و جهانگیر وحیدوف از ازبکستان در مقابل آرین غلامی به تساوی دست یافتند.

اشتوبنفل ورنر افزود: احسان قائم مقامی کاپیتان تیم ملی ایران تنها عضو بدون باخت تیم ملی ایران در این مسابقات بوده است.

وی ادامه داد: پوریا درینی در مقابل نایجل شورت انگلیسی بازی را واگذار و لو شانگلی از چین علیرضا فیروزجاء را مغلوب کرد.

ورنر همچنین از کسب تنها پیروزی تیم ایران توسط پرهام مقصودلو خبرداد و گفت: میخایل مجد شویلی از گرجستان مغلوب نبوغ پرهام مقصود لو شد و جان الوست از امریکا در مقابل سارا خادم الشریعه به برتری دست یافت.

سرداور مسابقات جام ستارگان منطقه آزاد در مورد نتیجه کلی روز سوم مسابقات کلاسیک تصریح کرد: نتایج روز سوم مسابقات نیز همچون روز نخست با غلبه تیم ستارگان جهان با نتیجه شش بر چهار بر تیم منتخب ایران به پایان رسید.

مسابقات شطرنج جام «ستارگان جهان و ایران» با حضور ۱۰ نخبه شطرنج دنیا و ۱۰ شطرنج باز برتر ایران در منطقه آزاد انزلی در حال برگزاری است.

مقصودلو تنها پیروز تیم شطرنج ایران شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog