اگر یک P9 هواوی به نصف قیمت میخواهید, Honor 8 را بخرید

honor 8.jpeg
hononr 8-2.jpeg
honor 8 -3.jpg



به گزارش ترفندستان, به نقل از زرو ان نت, Honor اسمارتفون جدید خود که ویژگیهای فنی ان بسیار شبیه P9 هواوی است را رونمائی کرد.

Honor 8 از شیشه و فلز و با حسگر اثر انگشت و پروسسور Kirin رده بالا و حسگر تصویری دوبل است. اگر این مشخصات شما را به یاد P9 هواوی میاندازد کاملا طبیعی است. در زیر برند Honor, کلون P9 با نام Honor 8 پنهان گشته است و یا لااقل از نظر فنی اینطور است و فقط از نظر زیبائی ظاهری کمی با ان متفاوت میباشد. مثلا حسگر اثر انگشت بجای مربع دایره ای شکل است.

Huawei P9 با پروسسور Kirin 955 - 2,5 GHz و Honor 8 پروسسور Kirin 950 - 2,3 GHz دارد. این اسمارتفون بسته به مدل سه یا چهار گیگابایت مموری داشته و خریداران میتواند مدل 32 یا 64 گیگابایتی انرا انتخاب کنند. صفحه نمایش ان 5.2 اینچ و با رزولیشن فول اچ دی میباشد. باتری ان 3000 mAh است.

شباهت بین P9 و Honor 8 به همینجا ختم نشده و با حسگر تصویری دوبل 12 مگاپیکسلی در پشت ان ادامه میابد. این اسمارتفون سیستم عامل موبایل اندروید مارشمالو با لایه ای از EMUI 4.1 دارد.

و اما بزرگترین تفاوت بین P9 و Honor 8 در قیمت انها است که اولی بین 299 دلار تا 370 دلار و دومی معادل 550 دلار است. با این تفاوت قیمت مسلم است که خیلی سریع میتوان از بین ایندو انتخاب کرد به شرطی که نتایج تستها نیز همانند توضیحات فنی باشند.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.










تصاوير پيوست شده



honor 8.jpeg
(33.6 کیلو بایت)


hononr 8-2.jpeg
(30.9 کیلو بایت)


honor 8 -3.jpg
(33.9 کیلو بایت)







اگر یک P9 هواوی به نصف قیمت میخواهید, Honor 8 را بخرید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog