کشف ۱۷۳ پرونده قاچاق به ارزش ۸۹ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال/اکثر پرونده ها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارند

جنوبی ها
کشف ۱۷۳ پرونده قاچاق به ارزش ۸۹ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال/اکثر پرونده ها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارند


خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف ۱۷۳ پرونده قاچاق به ارزش ۸۹ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال طی طول سه ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: اکثر این پرونده‌ها بالای ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ اسماعیل مشایخ در نشست خبری عنوان کرد: در همین رابطه یکی از سرشاخه های مهم قاچاق که دارای سابقه جرائم متعدد و تحت تعقیب بود دستگیر شد.
وی با اذعان به اینکه این قاچاقچی سابقه 10 مورد جرائم خشن داشت، افزود: این فرد از سرشاخه های مهم قاچاق کالا و ارز، سوخت و مشروبات الکی در شهرستان بندرعباس به شمار می رفت که یک هفته پیش دستگیر و هم اینک با قرار بازداشت تحت نظر است.
سرهنگ مشایخ همچنین اجرای 501 طرح عملیاتی و پاکسازی در حوزه شهر بندرعبتاس در راستای پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با قاچاق کالا را یکی دیگر از برنامه های پلیس در سه ماهه ابتدایی سال 95 برشمرد و بیان کرد: طی این مدت 192 مجرم تحت تعقیب نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی از کاهش 12 درصدی جرائم خشن در سه ماهه نخست سال  جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: جرائم مسلحانه نیز در این مدت نسبت به سه ماهه سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به دستگیری 231 نفر خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری پنج هزار و 348 ولگرد و کارتن خواب، افزود: در سه ماهه امسال، سه تن و 388 کیلو و 316 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 900 درصد افزایش کشفیات را نشان می دهد.
دستگیری 2 هزار و 208 نفر اتباع بیگانه(افاغنه) که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند، کشف 2 هزار و 666 لیتر مشروبات الکلی، توقیف سه هزار و 399 موتور سیکلت، افزایش 68 درصدی کشف سلاح، کاهش 100 درصد چاقوکشی، کاهش 100 درصدی سرقت مسلحانه و رشد 68 درصدی توقفیف وسایل نقلیه متخلف از دیگر آمار سه ماهه نخست سال جاری بود که رئیس پلیس شهرستان بندرعباس به آن اشاره کرد.
وی در ادامه به موضوع پرونده شهدای محیط بان اشاره و اظهار کرد: یکی از اقدامات موثر پلیس، موضوع دستگیری قاتلین دو محیط بان در کمترین زمان ممکن رکوردی جهانی است.
به گفته مشایخ؛ محیط بانان ساعت11:30 از محل کمپ خود در کوه گنو خارج و تا ساعت 13:30 تلفنی با همکاران خود تماس داشته و ساعت 14:30 به شهادت رسیدند.
وی افزود: با تدبیر فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان، تیم هایی از انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی هرمزگان به منطقه اعزام و پس از طی 22 کیلومتر کوهپیمایی، پیکرهای شهدا را به شهر بندرعباس منتقل کردیم و تا ساعت 4 صبح قاتلین که پدر و پسر بودند شناسایی و در ساعت 11 بازداشت که پسر 28 ساله به قتل اعتراف کرد.
نوشته کشف ۱۷۳ پرونده قاچاق به ارزش ۸۹ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال/اکثر پرونده ها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارند اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

کشف ۱۷۳ پرونده قاچاق به ارزش ۸۹ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال/اکثر پرونده ها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog