مدافعی که از سری C فوتبال برزیل به لیست سایپا اضافه شده است سابقه گلزنی برابر تیم سائوپائولو را دار


                 مدافعی که از سری C فوتبال برزیل به لیست سایپا اضافه شده است سابقه گلزنی برابر تیم سائوپائولو را دارد.

به گزارش پارس نیوز ، سایپا برای مستحکم‌ کردن خط دفاعی تیمش با لوریوال جونیور لوپز برزیلی قرارداد بست. مدافعی 28ساله که در سال 2016 با تیم بوآ در سری C فوتبال برزیل و لیگ منطقه‌ای مینیرو1 حضور داشته است.
مدافع تازه‌وارد خودروسازان که سابقه بازی در سریB فوتبال کشورش را هم دارد، آخرین‌بار در دیداری موفق به گلزنی شده که پای یک پرسپولیسی هم در میان بوده است.
تادو پاس گل داد، جونیور گل زد
جونیور سال 2015 پیراهن تیم دسته دومی اواستا را بر تن داشت. این مدافع 14 بازی برای تیم مذکور انجام داد تا طی 1126 دقیقه یک گل هم به ثمر برساند.
گلی که در هفته بیست و پنجم سری B وارد دروازه بوآ شد. نکته جالب در بازی شنبه 21 شهریور سال 94 اواستا و بوآ حضور تادو هافبک سابق پرسپولیس در ترکیب تیم حریف بود. 9 ماه و 29 روز قبل تادو با پاس دقیقه 20 خود ویلسون و بوآ را به گل اول رساند. بعد نوبت به جونیور رسید که در دقیقه 44 گل مساوی را وارد دروازه حریف کند.
قابل توجه اینکه در دقیقه 60 بازی، تادو با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا زمینه پیروزی 2 بر یک اواستا فراهم گردد. هرچند که در پایان فصل اواستا شانزدهم شد و بوآ با ایستادن روی پله نوزدهم جدول 20 تیمی سری B راهی دسته سوم شد.
90 دقیقه برابر کروزیرو
خرید جدید سایپا سال 2016 پیراهن بوآ را بر تن کرد تیمی که راهی سری C شده بود. جونیور البته فقط یک‌بار 90 دقیقه بازی در سری C سال اخیر را با قرار گرفتن برابر تومبسه تجربه کرد.
پس از آن هم راهی لیگ منطقه‌ای مینیرو2 شد تا 9 بازی دیگر برای بوآ انجام دهد. لوپز در طول یازده هفته بازی‌ها مدافع اصلی بوآ بود تا 691 دقیقه به میدان برود.
این مدافع در ایستگاه یازدهم جدول 12 تیمی مینیرو2، 90 دقیقه تمام برابر کروزیرو قهرمان بازی کرد. هرچند که در نهایت حریف 3-2 به پیروزی رسید.
وقتی به سائوپائولو گل زد
شاید مهمترین گل دوران حرفه‌ای جونیور درون دروازه سائوپائولو روییده باشد. این مدافع موفق شد یکشنبه 3 اردیبهشت ماه سال 91 گلی تماشایی به سائوپائولو بزند.
4 سال و 2 ماه و 19 روز قبل سائوپائولو در لیگ پائولیستا A1 برگانتینو را به توپ بست. آن روز بازیکنانی نظیر کارلوس کاسمیرو هافبک فعلی رئال‌مادرید یا لوکاس مورا بازیکن پاری‌سن‌ژرمن در ترکیب حریف قرار داشتند.
 
با این حال لوپز زهر خودش را با ضربه تماشایی دقیقه 64 خود به سائو ریخت. به هر تقدیر در دیدار یاد شده نتیجه نهایی با درخشش لوئیز فابیانو- که دو گل زد- 4-یک به سود سائوپائولو رقم خورد. با این حال گل زیبای جونیور هم بخش مهمی از این بازی را تشکیل می‌داد. دانلود پروژه و پایان نامه

مدافعی که از سری C فوتبال برزیل به لیست سایپا اضافه شده است سابقه گلزنی برابر تیم سائوپائولو را دار


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog