پاداش ۲۳۴ هزار تومانی برای سوادآموزان/ مردم را برای شرکت در کلاسهای نهضت تشویق کنید

لامـــــرود  به نقل از اشکنان خبرنگار - غلامرضا شریفی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان با اشاره به تلاش های نهضت سواد آموزی در بخش اشکنان گفت: نهضت سواد آمزوی در این بخش در سه قسمت در حال خدمت رسانی به عزیزان بازمانده از تحصیل است کسانی که  زیر ۵۰ سال دارند و از تحصیل محروم بوده اند در دوره سواد آموزی، عزیزانی که تا معادل سوم و چهارم ابتدایی را گذرانده در دوره تحکیم و کسانی که موفق شده اند تا پنجم و ششم ابتدایی را بگذرانند در دوره ارتقا مشغول به سواد آموزی هستند.
رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: امسال بیش از ۲۷۶ نفر در دوره سوادآموزی، ۳۸ نفر در دوره تحکیم و ۷۶ نفر هم در دوره انتقال در نهضت ثبت نام کردند که در مجموع ۱۵۳ نفر توانستند در آزمون نهایی نمره قبولی خود را دریافت کنند که عزیزان باقی مانده نیز یا موفق با شرکت در آزمون نشدند یا نتوانستند تا پایان در کلاسهای نهضت شرکت کنند.
غلامرضا شریفی رییس اداره اموزش وپرورش منطقه  اشکنان همچنین گفت: برای تشویق سوادآموزان به امر تحصیل و ادامه تحصیل در سال جدید تمامی کسانی که موفق شدند نمزه قبولی را دریافت کنند مبلغ ۱۳۴ هزار تومان هدیه و پاداش نیز از این اداره دریافت کردند که در این میان با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره اشکنان کسانی که تحت حمایت این نهاد بودند نیز علاوه بر پاداش اداره مبلغ۱۰۰ هزار تومان دیگر نیز دریافت می کنند.
رییس اداره آموزش وپرورش منطقه اشکنان با تقدیر از همراهی بخشداری اشکنان و همه شوراها و دهیارن در برنامه های مختلف این ادراه از آنان خواست تا مردم را برای شرکت در کلاسهای نهضت تشویق کنند.
نوشته پاداش ۲۳۴ هزار تومانی برای سوادآموزان/ مردم را برای شرکت در کلاسهای نهضت تشویق کنید اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

پاداش ۲۳۴ هزار تومانی برای سوادآموزان/ مردم را برای شرکت در کلاسهای نهضت تشویق کنید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog