«شعبانی راد» فرمانده کلانتری اشکنان شد

لامـــــرود به نقل از اشکنان خبرنگار - صفدر منشی بخشدار اشکنان در آیین تکریم و معارفه فرماندهی کلانتری این بخش گفت: امنیت به عنوان زیربنای توسعه، یکی از مولفه هایی است که مسئولان به آن توجه جدی دارند.
بخشدار اشکنان گفت:بخش اشکنان در جنوبی ترین نقطه از استان پهناور فارس نیازمند توجه جدی در بحث امنیت دارد که از نگاه نیروی انتظامی و توجه آنها به این بخش ممنون و سپاسگزار هستیم.
بخشدار اشکنان از تلاشهای دو ساله سروان زارع فرماندهی پیشینی کلانتری بخش اشکنان تقدیر کرد و به ستوان سوم صادق شعبانی راد به عنوان فرماندهی جدید کلانتری اشکنان تبریک گفت.
در این مراسم حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان نیز با اشاره به مشکلات اخلاقی ناشی از نفوذ شبکه های ماهواره ای در میان خانواده ها بحث امنیت اخلاقی را یکی از بحث های جدی در مقوله خانواده ذکر کرد و از نیروی انتظامی و حوزه مقاومت بسیج خواست تا با ورود جدی به این مسیله به کمک خانواده ها بشتابند.
امام جمعه اشکنان با  تقدیر از نیروی انتظامی خواستار ارتقای امنیت در منطقه اشکنان شد.
در ادامه این جلسه حیدر کهنوی رییس شورای اسلامی بخش اشکنان نیز با اشاره به مشکلات روستاهای بخش اشکنان گفت: سه شاخصه مهمی مردم در روستاهای بخش اشکنان آن را دنبال می کنند مسیله تکمیل بهسازی روستاها، ساخت و ساماندهی زمینهای ورزشی و ساخت سالن ورزشی در روستاهای شرقی اشکنان و رسیدگی به مسیله آب و لوله های فرسوده در این مناطقه است.
کهنوی با اشاره به جلسات مختلف در فرمانداری از بخشد را اشکنان خواست تا در اعتبارات دو درصد نفت و گاز امسال اعتباراتی را برای توسعه شبکه آب رسانی روستاها اختصاص دهد.
در ادامه جلسه جعفر باهوش رییس کمیته امداد امام خمینی ره اشکنان با اشاره به دیدار روز گذشته مسئولان بخش اشکنان با مدیرکل کمیته امداد فارس از حضور مسئولان در مرکز استان تقدیر کرد.
باهوش با اشاره به آغاز ثبت نام مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی ره اشکنان در خوابگاه این مجتمع از دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا با معرفی دانش آموزان مستعد زمینه اسکان انها در خوابگاه را فراهم کنند.
در ادامه حسین خسروی شهردار اشکنان نیز با اشاره به مسیله ارزش افزوده در شهرداری ها و دهیاری ها از دهیاران روستاها خواست تا با ثبت نام در سایت ارزش افزوده نسبت به ثبت قرارداد با پیمانکاران اقدام کنند.
شهردار اشکنان ابراز امیدواری کرد با پیگیری نماینده مردم لامرد ومهردر مجلس شورای اسلامی اعتبارات ارزش افزوده به صورتت عادلانه میان شهرداری ها و دهیاری های شهرستانهای لامرد ومهر تقسیم شود.
در این دیدار مسئولان ادارات، شوراها و دهیاران سراسر بخش اشکنان، شهرداران اشکنان و اهل نیز حضور داشتند.
نوشته «شعبانی راد» فرمانده کلانتری اشکنان شد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

«شعبانی راد» فرمانده کلانتری اشکنان شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog