مقاله فرهنگ و مدیریت استراتژیك


فرهنگ و مدیریت استراتژیك
دسته: مدیریت بازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 36 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22
علم مدیریت استراتژیك گرچه به لحاظ متاثربودن از شخصیت فردی مدیران به عنوان یك فن نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما با این‌حال پرورش، شناخت

قیمت فایل فقط 3,500 تومان


فرهنگ و مدیریت استراتژیك
 
علم مدیریت استراتژیك گرچه به لحاظ متاثربودن از شخصیت فردی مدیران به عنوان یك فن نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما با این‌حال پرورش، شناخت و به كارگیری آن نیازمند شاخهٔ بسیار كارآمدی از علم مدیریت است كه تحت عنوان مدیریت استراتژیك در سازمان شناخته می‌گردد.     
در این مقاله با ایده‌های نویسنده پیرامون ضرورت و چگونگی استراتژیك‌نمودن مدیریت فرهنگی كشور آشنا می‌شوید. علم مدیریت استراتژیك گرچه به لحاظ متاثربودن از شخصیت فردی مدیران به عنوان یك فن نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما با این‌حال پرورش، شناخت و به كارگیری آن نیازمند شاخهٔ بسیار كارآمدی از علم مدیریت است كه تحت عنوان مدیریت استراتژیك در سازمان شناخته می‌گردد.
یك تفاوت اساسی میان نظام فرهنگی كشور ما با سایر كشورها وجود دارد كه كار ساماندهی فرهنگ را مقوله‌ای سهل و ممتنع می‌نماید و آن این است كه در بسیاری از كشورها فرهنگ (عمومی، تاریخی و دینی) در خدمت موفقیتهای سیاسی و اقتصادی قرار می‌گیرد، در حالیكه در نظام اسلامی‌ ما همهٔ سازمانها و امكانات و توانمندیها در راستای یك هدف ایدئولوژیك و فرهنگی تعریف شده‌اند.

قیمت فایل فقط 3,500 تومان


برچسب ها : فرهنگ و مدیریت استراتژیك , فرهنگ و مدیریت استراتژیك , دانلود و خرید مقاله فرهنگ و مدیریت استراتژیك , خرید مقاله فرهنگ و مدیریت استراتژیك , خرید و دانلود مقاله فرهنگ و مدیریت استراتژیك , دانلود مقاله فرهنگ و مدیریت استراتژیك , خرید و دانلود مقاله مدیریت , خرید مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , پروژه , پایان نامه , پژوهش , جزوه , مقاله , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود پژوهش , د
 


پاورپوینت  ,  پروژه  ,  مقاله
 
دانلود پروژه و پایان نامه
 
صفحه اصلی وبلاگ پروژه و پایان نامه


دانلود پروژه و پایان نامه

مقاله فرهنگ و مدیریت استراتژیك


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog