این ۳ گوشی ال‌جی را از بازار بخرید!


ال‌جی را می‌توان یکی از خلاق‌‌ترین و دوست‌ داشتنی‌ترین شرکت‌‌های تولیدکننده گوشی در دنیا نامید که هر ساله سعی در بهبود تولیدات خود و ایجاد حسی جدید برای خریداران را دارد. از نوآوری‌های آن می‌توان به انتقال دکمه پاور و صدا به پشت گوشی در  ال‌جی G2 و طراحی ماژولار در  ال‌جی G5 اشاره کرد. هرچند این شرکت در زمینه گوشی‌های هوشمند فروش بالایی را تجربه نمی‌کند، اما تولیدات آن همچنان باارزش و جذاب هستند. در این مقاله به معرفی ۳ گوشی ال‌جی در بازه‌های مختلف با ارزش خرید مناسب می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.
گوشی گرونه
ال‌جی G5
ال‌جی G5 آخرین پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود که نوآوری‌های زیادی دارد. بدنه آن از فلز با پوشش مخصوصی ساخته شده است. در پشت آن علاوه بر سنسور اثر انگشت، دو دوربین با رزولوشن‌های ۱۶ و ۸ با میدان دیدهای متفاوت که به ترتیب ۸۵ و ۱۳۵ درجه هستند، قرار گرفته‌اند و کیفیت بسیار بالایی دارند، نرم‌افزار آن مانند G4  امکان عکس‌برداری با تنظیمات دستی گسترده را برای شما فراهم می‌کند. پردازنده مورد استفاده در آن کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ است که قدرت بسیار بالایی دارد و با ۴ گیگابایت رم خیال شما را برای چندین سال راحت می‌کند. صفحه نمایش آن با رزولوشن QHD کیفیت و روشنایی مناسبی دارد و همچنین به علت طراحی ماژولار امکان تعویض باتری و اضافه کردن قطعات دیگر به آن نیز، وجود دارد. بررسی این مدل را از اینجا مطالعه فرمایید.
حدود قیمت:  ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان
چرا بخریم؟

سخت‌افزار قدرتمند
صفحه نمایش خوب
دوربین دوگانه باکیفیت
وجود حسگر اثر انگشت
قابلیت تعویض باتری

چرا نخریم؟

شارژدهی متوسط باتری
مکانیزم تعویض باتری
عدم مقاومت در برابر آب

گوشی متوسطه
ال‌جی G4
 
این مدل پرچمدار سال قبل ال‌جی است و با توجه به قیمتش یکی از باارزش‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آن با رزولوشن QHD کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و اندازه گوشی با توجه به سایز صفحه نمایش آن کاملا مناسب است. چرم طبیعی استفاده شده در پشت گوشی کیفیت و تنوع رنگ بالایی دارد. دوربین این مدل دوگانه نیست ولی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل کیفیت بسیار مناسبی دارد و با تنظیمات دستی موجود در آن، شما قادر به گرفتن عکس‌های خوبی در تمامی شرایط خواهید بود. پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده شده در آن قدرت نسبتا بالایی دارد و قادر به همراهی شما برای چندین سال است. باتری قابل‌ تعویض G4 نیز شارژدهی بالایی ندارد و همچنین خبری از حسگر اثر انگشت در این مدل نیست. بررسی این مدل را در اینجا مشاهده نمایید.
حدود قیمت: ۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان
چرا بخریم؟

سخت‌افزار قدرتمند
صفحه نمایش باکیفیت
دوربین عالی
استفاده از چرم طبیعی
باتری قابل تعویض
ارزش خرید بالا

چرا نخریم؟

شارژدهی متوسط باتری
عدم وجود حسگر اثر انگشت

گوشی ارزونه
ال‌جی K10
 
در بازه قیمتی پایین ال‌‌جی نماینده‌های زیادی دارد که انتخاب میان آن‌ها سخت است برای مثال مدل G4 Stylus و دستگاه‌های سری K نسبت به قیمت خود، قدرت و ویژگی‌های مناسبی دارند اما در این مقاله مدلی از میان سری K یعنی ال‌جی K10 را انتخاب کردیم. این دستگاه همراه با اندروید ۶ (مارشملو) در نمایشگاه CES به عنوان بهترین میان‌رده ال‌جی در سال ۲۰۱۶ معرفی شد (هر چند این قضیه در آینده تغییر کرد!). بدنه پلاستیکی این گوشی کیفیت مناسبی دارد و با توجه به نوع طراحی و وزن مناسبش به راحتی در دست شما جای می‌گیرد. رزولوشن اچ‌دی صفحه نمایش ۵.۳ اینچی این دستگاه، تراکم پیکسلی نه چندان بالای ۲۷۷ پیکسل بر اینچ را برای آن به ارمغان آورده، که البته با توجه به رده قیمتی، کیفیت آن مناسب است. یکی از مزیت‌های این مدل، استفاده از شیشه ۲.۵D بر روی صفحه نمایش است که حس خوبی را در هنگام لمس به شما منتقل می‌کند. در این مدل با توجه به بازار هدف سخت‌افزارهای متنوعی وجود دارد که مدل رسمی معرفی شده در کشور ما از پردازنده هشت ‌هسته‌ای مدیاتک با کد MT6753 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T720، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن کیفیت متوسطی دارد و برای استفاده در فضای مجازی کاملا مناسب است. نگاه نزدیک به این مدل را از اینجا مشاهده نمایید.
حدود قیمت: ۵۲۰.۰۰۰ تومان
چرا بخریم؟

اندروید مارشملو
طراحی ارگونومیک
پشتیبانی از دو سیمکارت و ۴G
کیفیت مناسب دوربین
سخت‌افزار مناسب
ارزش خرید بالا

چرا نخریم؟

تراکم پیکسلی کم صفحه نمایش
عدم وجود قابلیت otg
پذیرش آگهی متنی و تصویری در نشریه خوارزمی

این ۳ گوشی ال‌جی را از بازار بخرید!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog