آموزش نقاشی گاو برای کودکان

با چند بیضی بزرگ و کوچک یک گاو شیرده زیبا نقاشی کنید و در نهایت آن را با سلیقه خودتان رنگ آمیزی کنید.
ابتدا برای کشیدن بدن گاو یک بیضی افقی بکشید.

برای کشیدن سر گاو یک بیضی عمودی در سمت چپ بیضی مرحله قبل بکشید، طوریکه خط سمت چپ و راست این بیضی صاف باشد در این مرحله اگرخطوط اضافی در قسمت شکم که مرحله قبل کشیده بودید باقی ماند آنرا پاک کنید.
برای مشخص شدن دهان گاو در قسمت پایین این بیضی یک خط منحنی و افقی طوری بکشید که انحنای آن به سمت بالا باشد.

برای کشیدن پاها، مانند شکل عمل کنید.

با توجه به شکل زیر گوش های گاو را همانند برگ گل در دو طرف بیضی سر، گوش های گاو را رسم کنید و وسط آن ها یک خط اریب بکشید نقاشی کنید.

برای کشیدن شاخ گاو در قسمت بالای سر گاو دو بیضی باریک و کمی نوک تیز و با فاصله از یکدیگر بکشید و انتهای شاخ ها را صاف کنید.

برای کشیدن چشم گاو دو نقطه مشکی در قسمت بالای بیضی که سر گاو است بکشید و با دو دایره تو خالی پوزه گاو را در قسمت پایین بیضی مانند شکل زیر نقاشی کنید.

با کشیدن بیضی های کوچک و متوسط در نقاط مختلف بدن گاو، به سلیقه خود خال های گاو را نقاشی کنید.

دم گاو را مانند شکل زیر نقاشی کنید.

برای کشیدن پستان های گاو در قسمت زیر شکم یک نیمدایره کوچک کتگره دار بکشید.

نقاشی گاو زیبای شما به پایان رسید برای بدن گاو به سلیقه خودتان از ماژیک قهوای، صورتی و مشکی استفاده کنید. با ماژیک صورتی قسمت دهان و پستان و با ماژیک مشکی خال ها ی گاو و شاخ های گاو را نیز با ماژیک قهوه ای را رنگ آمیزی کنید.

بچه ها می دونید که یک گاوداری با یک گاو نمیشه پس باید چندین گاو با اندازه و رنگ های مختلف نقاشی کنید و توی یک گاوداری زیبا جای بدین. با چند بار تمرین می توانید بدون نگاه کردن به الگو این گاو زیبا را نقاشی کنید و به دوستان خود نیز آموزش دهید.
زهرا صانعی
مطالب مرتبط:


به این مطلب رای دهید

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Recommended article from FiveFilters.org: Most Labour MPs in the UK Are Revolting .

آموزش نقاشی گاو برای کودکان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog