کاراته‌کای بندرلنگه‌ای بر سکوی سوم انتخابی تیم ملی کاراته ایستاد

جنوبی ها
کاراته‌کای بندرلنگه‌ای بر سکوی سوم انتخابی تیم ملی کاراته ایستاد

رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه گفت: کاراته‌کای بندرلنگه‌ای بر سکوی سوم انتخابی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران ایستاد.
مهدی صابری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه اظهار داشت: محمدرضا امیری کاراته‌کای بندرلنگه‌ای توانست عصر امروز مدال برنز انتخابی تیم ملی رده جوانان در وزن 55- کیلوگرم را از آن خود کند.
وی ضمن تبریک به این جوان شایسته بندرلنگه‌ای افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی در رده جوانان با حضور 256 شرکت‌کننده در وزن 55- کیلوگرم در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار گردید و امیری نماینده استان هرمزگان با پشت سر گذاشتن حریفان خود و بعد از انجام 6 بازی به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها با اقتدار راه یافت.
رئیس هیئت کاراته شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: امیری در ادامه به دلیل بالا رفتن ضربان قلبش و به دستور پزشکان مسابقه، اجازه حضور در مرحله نیمه نهایی به او داده نشد و در عین شایستگی امیری از رسیدن به مدال طلا باز ماند و به مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.
گفتنی است امیری سابقه پوشیدن تیم ملی در رده نوجوانان و حضور در مسابقات جهانی اندونزی را در کارنامه خود دارد.
نوشته کاراته‌کای بندرلنگه‌ای بر سکوی سوم انتخابی تیم ملی کاراته ایستاد اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

کاراته‌کای بندرلنگه‌ای بر سکوی سوم انتخابی تیم ملی کاراته ایستاد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog