فرماندار:اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای رودان 23 درصد افزایش یافت

جنوبی ها
فرماندار:اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای رودان 23 درصد افزایش یافت

احمد محمودی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا’ اعتبارات تملک داریی های سرمایه ای شهرستان رودان در سال 95 را 126 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی با اشاره به افزایش 23 درصدی تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای رودان، ادامه داد: شهرستان رودان با این رقم اعتباری، جایگاه هفتم استان در زمینه تخصیص اعتبارات را به خود اختصاص داده است.
فرماندار رودان در ادامه خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار با محوریت اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام در فصول اداره امور قضایی، امور عمومی، امداد و نجات، انرژی، آب و فاضلاب، آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی، آموزش و پرورش عمومی، بهداشت، تحقیق و توسعه در امور آموزش و پژوهش، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، حمل و نقل، دفاع، دین و مذهب، رسانه (دیداری و شنیداری)، صنعت و معدن، فرهنگ و هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، میراث فرهنگی، ورزش و تفریحات و فصل حمایتی جذب و هزینه خواهد شد.
محمودی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای رشد و توسعه همه جانبه کشور؛ اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای مالی فراروی دولت یازدهم؛ شاهد آن هستیم که دولت با عزم و اراده ای خلل ناپذیر تمام توان و تلاش خود را در راستای رشد و توسعه همه جانبه کشور، ایجاد و تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه بکار گرفته است.
وی ادامه داد: در حالیکه دولت با مواضع خصمانه و تحمیل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی از جمله قیمت پایین نفت روبرو بود؛ با برنامه ریزی صحیح و مدبرانه توام با مدیریت و با استفاده از دانش و تخصص کارشناسان و صاحبنظران در عرصه های مختلف در طول سه سال اخیر؛ موفقیت های چشمگیر و انکارناپذیری را رقم زده است.
محمودی احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی را از سیاست های مهم و تاثیر گذار دولت برشمرد و خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از موفقیت های دولت تدبیر و امید، مرهون این تصمیم و رویکرد محوری می باشد.
وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در کشور؛ افزود: پروژه های نیمه تمام زیادی در سطح کشور، استان و شهرستان باقی مانده است و رویکرد اصلی دولت، اتمام پروژه های نیمه تمام است .
محمودی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی بر تلاش در جهت جذب اعتبارات ملی تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران تنها به دنبال جذب اعتبارات استانی نباشند و با ارتباط مستمر و مداوم با مدیران کل، در پی جذب اعتبارات ملی برای شهرستان باشند.
وی در پایان رقم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان رودان در سال گذشته را 102 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.
شهرستان رودان با بیش از یکصد هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
رودان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان است و اشتغال و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است و هم اکنون 80 درصد از جمعیت این شهرستان بطور مستقیم و غیر مستقیم در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته به آن مشغول فعالیت هستند.
نوشته فرماندار:اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای رودان 23 درصد افزایش یافت اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

فرماندار:اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای رودان 23 درصد افزایش یافت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog