کارهای جالبی که جنین در شکم مادر انجام می دهد -آکا

آکاایران: واکنش جنین به استرس و نا آرامی مادر
کارهای جالبی که جنین در شکم مادر انجام می دهد کارهای جالبی که جنین در شکم مادر انجام می دهد -آکااحساسات جنین,استرس جنین,کارهای عجیب جنین,کارهای نوزاد در شکم مادر,دوران بارداری,جنین
آکاایران: کارهای جالبی که جنین در شکم مادر انجام می دهد
به گزارش آکاایران: واکنش جنین به استرس و نا آرامی مادر
اختصاصیآکا ایران :
آیا تا به حال فکر کرده اید که جنین در طول 9 ماه در شکم مادر چه کار می کند ؟شاید فکر کنید او سرجای خود می چرخد و هیچ کاری هم نمی کند و تنها رشد می کند اما باید بدانید این طور نیست . اگر می خواهید درباره کارهای عجیبی که جنین در رحم مادر انجام می دهد مطلع شوید ، ادامه مطلب را از دست ندهید .
جنین به حرف های مادرش گوش می دهد
پزشکان همواره به زنان باردار توصیه می کنند با جنین حرف بزنند و حتی برای او موسیقی آرام پخش کنند . یا حتی به مادران گفته می شود برای جنین شان آیات قرانی بخوانند . مطالعات انجام گرفته در دانشگاه فلوریدا نشان می دهد وقتی که مادران برای جنین خود شعرهای خاصی می خوانند ، ضربان قلب جنین آرام می شود و این اتفاق وقتی رخ می دهد که این شعرها توسط فرد دیگری خوانده شود . پس باید بدانید جنین تان به هر صدایی گوش می دهد .
جنین مزه ها را تشخیص می دهد
در مجله کودکان مطالعه ای منتشر شد که نشان می دهد زنانی که در سه ماهه سوم بارداری شان بیشتر هویج می خورند ، به نسبت مادرانی که هویج نمی خوردند صاحب فرزندانی می شوند که به مصرف سبزیجات تمایل بیشتری دارند . البته جنین در شکم مادر چیزی نمی خورد اما مواد غذایی مصرفی مادر توسط مایع آمنیوتیک که او می بلعد جذب می شود و در هنگام تولد به همان مزه علاقه خواهد داشت .
جنین صداها را به خاطر می سپارد
مطالعه ی در دانشگاه هلسینکی انجام شد که نشان می دهد وقتی جنین در شکم مادر آهنگ یا شعرهای خاص را می شنود ، اگر بعد از تولد همان شعر یا آهنگ را برای او بگذارید ، فعالیت مغزی بهتری خواهد داشت به همین خاطر است که می گویند جنین صحبت کردن را به خوبی حس می کند .
جنین به استرس واکنش نشان می دهد
در طول بارداری به زنان باردار توصیه می شود آرامش خود را حفظ کنند و از استرس و درگیری دور باشند زیرا جنین به خوبی این آرامش را درک می کند . در دانشگاه لنکستر و دورهام مطالعاتی انجام شده که نشان می دهد جنین در واکنش به احساسات منفی یا استرس مادر ، آشفته می شود و با دست چپ صورت خود را می پوشاند . پس اگر نمی خواهید نوزادتان را در شکم خود اذیت کنید نفس عمیقی بکشید و به دنبال آرامش باشید .
جنین احساسات خود را بروز می دهد
در دانشگاه دورهام و لنکستر مطالعاتی انجام گرفته که نشان می دهد جنین در 24 هفته نخست می تواند لبخند را نشان دهد و وقتی وارد 36 هفته و بالاتر می شود می تواند ابروهایش را هم حرکت دهد یا کشش ناگهانی داشته باشد .
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Recommended article from FiveFilters.org: Most Labour MPs in the UK Are Revolting .

کارهای جالبی که جنین در شکم مادر انجام می دهد -آکا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog