چرخ ورزش در انابد به کندی می چرخد

چرخ ورزش در انابد به کندی می چرخد
ورزش به عنوان یکی از تفریح های سالم سبب نشاط و سرزندگی می شود و از طرفی جوانان با ورزش کردن اعتمادبنفس ، رضایت ازخود را تجربه می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،در عرصه ورزش توانمندی جوانان انابدی سبب شده که این شهر به یکی از قطب های ورزش در شهرستان بردسکن به شمار آید که همین امر به عنوان سرمایه ارزشمند می توان به شکوفایی و درخشیدند در مدارج بالاتر کمک کند.
اما رسیدگی به امور همین جوانان باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد تا فرصت ایجاد شده به تهدید تبدیل نشود چرا که کم توجهی به این گروه مشکلات اجتماعی دیگر را برجامعه تحمیل می کند.
محرومیت از مکان ورزشی یکی از مشکلات جوان های ورزشکار این شهر ، که آنان را دلسرد کرده چرا که نخستین دغدغه ؛ نبود سالن ورزشی مناسب است.
درهمین راستا یکی از بانوان ورزشکار انابدی می گوید : مهمترین و بارزترین مشکل این بخش ، نبود سالن استاندارد ورزشی در مرکز شهر برای زنان است.
سمیرا نوروزی، افزود : سهم زنان این شهر از مراکز ورزشی خیلی کمرنگ است که کمبود و نداشتن مکان های ورزشی تمام وقت برای بانوان را می توان یک معضل تلقی کرد.
یکی دیگر از بانوان ورزشکار در رشته والبیال شهر انابد، معتقد است : یک سالن تمام وقت به ما اختصاص دادند که وضعیت چندان مطلوبی ازجمله؛ نداشتن توپ، تور، رختکن و سیستم های گرمایشی را ندارد.
فریبا خانزایی تصریح کرد : تمام مشکلات ورزشی بانوان انابد با یک سالن ورزشی با تمام امکانات برطرف می شود، فقط انتظار ما از مسوولان یک سالن است، به این قشر در مرکز شهر اختصاص دهند.
یکی از فوتبالیست های انابدی گفت : درحالیکه حدود ۱۰سال از زمان کلنگ زنی ورزشگاه شهید حسن امام بخش گذشته ، اما همچنان این پروژه گرفتار مشکلات مالی است.
وحید عباسیان اظهار داشت : وجود این شرایط در خور و شان مردم شهرانابد نیست، هرچند پیگیری ها طی این سال ها نیز کاری را از پیش نبرده اند از مسوولان انتظار می رود در این زمینه تدبیری بیاندیشند.
رییس شورای اسلامی انابد در رابطه با کمبود امکانات ورزشی در شهر بیان کرد : باتوجه به ظرفیت های موجود از جمله جمعیت بالای قشر جوانان این منطقه متاسفانه در بخش ورزش این شهر به شدت از کمبود امکانات ورزشی رنج می برند.
علی اصغر فردوسی لقایی افزود : نبود تجهیزات کافی در تمام رشته های ورزشی مهمترین چالش پیش روی توسعه و شکوفایی استعدادهای ورزشکاران در این شهر است.
وی از همه مسوولان مربوطه خواست تا در راستای ترویج و توسعه ورزش و تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش، پیگیر فراهم کردن فضا و امکانات لازم برای ورزش این منطقه باشند.
بخشدار انابد ، در رابطه با مشکلات ورزشی این بخش ، اظهار داشت : ورزشگاه شهیدحسن امام بخش نزدیک به ۱۰سال است که بخاطر کمبود بودجه هنوز به بهره برداری نرسیده است.
عباس نژاد، با تاکید لزوم حمایت از ورزشکاران خاطرنشان کرد : امید است باهمکاری و حمایت ادارات و مسوولان مربوطه و خیران ورزشی شهرستان و استان ، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش مردم این منطقه باشیم.
     حسین حاجی زاده   09151680092

چرخ ورزش در انابد به کندی می چرخد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog