معرفی پیام رسان Plus Messenger، نسخه غیر رسمی تلگرام

پیام رسان پلاس مسنجر (به انگلیسی: Plus Messenger ) یک نسخه غیر رسمی از پیام رسان پرطرفدار و محبوب تلگرام است که نسبت به نسخه ی رسمی آن امکانات و ویژگی های بیشتری را دارا می باشد که در گوگل پلی امتیاز قابل توجه ۴٫۴ از ۵ را دریافت کرده است.
اما قبل از معرفی امکانات پیام رسان پلاس مسنجر به معرفی مختصری در مورد پیام رسان تلگرام می پردازیم. تلگرام (به انگلیسی: Telegram ) یک پیام رسان امن، پر سرعت و با امکانات بروز است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا پیام های متنی، پیام های صوتی، تصاویر، ویدیو و فایل های خود را با سرعت بالا برای کاربران دیگر ارسال کنند. از دیگر امکانات خوب تلگرام می توان به ایجاد کانال در آن اشاره نمود.
در مطلب امروز قصد داریم پیام رسان Plus Messenger که یک نسخه غیر رسمی از تلگرام بوده و توسط گوگل تایید شده است را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.
در ادامه با ترفندها همراه باشید.

معرفی پیام رسان Plus Messenger، نسخه غیر رسمی تلگرام همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، پیام رسان پلاس مسنجر امتیاز ۴٫۴ از ۵ را در گوگل پلی دریافت کرده که از این حیث یک مسنجر محبوب و پرطرفدار محسوب می شود.
در توضیحات بالا به عبارت " نسخه غیر رسمی تلگرام" اشاره نمودیم. شاید فکر کنید چون این نسخه غیر رسمی است ممکن است غیر معتبر باشد و از نصب آن خودداری کنید. اما باید خدمتتون عرض نمایم که پیام رسان پلاس مسنجر در گوگل پلی تست و منتشر شده است و اگر مشکلی در زمینه ی اعتبار و امنیت داشت هیچگاه در گوگل پلی انتشار و در دسترس کاربران قرار نمی گرفت.


ویژگی های برتر پیام رسان Plus Messenger – امکان نصب در کنار نسخه رسمی تلگرام بدون هیچونه اختلال
– تم ها و پوسته های مختلف و جذاب برای پلاس مسنجر
– امکان تفکیک گروه ها، کانال ها، ربات ها و کاربران در صفحه ی اصلی
– امکان مخفی سازی شماره موبایل خود
– گزینه های فراوان برای تغییر طرح برنامه، رنگ ها، اندازه ها
و بسیاری امکانات دیگر


دریافت Plus Messenger از گوگل پلی
تصویری از برنامه Plus Messenger امیدواریم معرفی برنامه پلاس مسنجر برای شما مفید واقع شده باشد. موفق و پیروز باشید…

معرفی پیام رسان Plus Messenger، نسخه غیر رسمی تلگرام


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog