جشن یک سالگی فریش تم

روزها رو که بشماریم دقیقا ۳۶۴ روز پیش بود که با پیمان عزیز، تو این راه قدم برداشتیم و فریش تم رو احداث کردیم، قرار بودش مقل بقیه باشیم اما نشد، پس خودمون رو متحول کردیم و تونستیم نظر لطف همه شما عزیزان رو بدست بیاریم. بعد یک ماه تلاش جانانه محصولاتی رو در دسترس قرار دادیم و با تحمل اذیت های بخصوصی، بالاخره قافیه رو نباختیم و از آفساید اومدیم بیرون.
اول تمرکزمون رو کیفیت گذاشتیم بعدنا هم وبسایت رو بززرگتر کردیم و آموزش های متنی و تصویری رایگانی رو هم عرضه کردیم. افزونه ها رو معرفی میکردیم و آموزش میدادیم. روی امنیت، بهینه سازی و خطاها کار میکردیم و تجربه هامون رو هم در سبک هایی مختلف به اشتراک گذاشتیم. قالب های رایگان عرضه کردیم و در کنار عرضه قالب های حرفه ای تصمیم به عرضه چند افزونه پرفروش هم گرفتیم و امروز که در اینجا هنوز هم سر جای خود ایستاده و به لطفا شما در لینک اول قالب وردپرس هستیم تونستیم خدمتی به پارسی زبانان داشته باشیم.
همیشه دغدمون بخش پشتیبانی بوده و هنوز هم روی پشتیبانیی بیشتر وقت میذاریم. وقتی خریداری ناراضی باشه هرچند محصول دانلود ما رو در اخیار داشته ولی باز هم هزینه های اعمال شده را به ایشان باز پس داده ایم و توانسته ایم دوستانی راضی گرد هم جمع کنیم.

در این شبانه روزهای نفس گیر فریش، چه چیزی ارائه شد؟


۶۰ قالب حرفه ای وردپرس
۱۶ ویدیوی آموزشی اختصاصی
۸ افزونه تجاری فارسی
۱۴ قالب رایگان فارسی وردپرس
۱۲۳۰ آموزش رایگان وردپرس
پاسخ دهی ۹۵۲۱ دیدگاه زیبا از کاربرانی فرهیخته
و اجرای نخستین همایش وبمستران وردپرسی در ایران



نفس کشیدیم و فکر کردیم و هدف این بود که رضایت شما نسبت به وردپرس، وب و الکترونیک بیشتر کنیم. اینکه میتونیم خلاقیت هامون رو پیدا کنیم، رشد دهیم و به اجرا در بیاوریم. در دنیای الکترونیک هر کس میتواند صاحب فرمانروایی خود باشد. حتی شما…
در این مدت همیشه ما در تلاش بودیم بتونیم بهتر از قبل به مشتریان و کاربران عزیزمون خدمت کنیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردیم اما مطمئنا در این میان دوستان و عزیزانی بوده اند که ما نتونستیم بهشون آن طور که باید، خدمت کنیم، پس ما از همین جا از شما عزیزان صمیمانه طلب بخشش می کنیم و امیدواریم در آینده بتونیم جبران کنیم.

و اما در این یک سال از دوستان عزیزی که صادقانه ما رو یاری داده و از جون و دل مایه گذاشتن تشکر می کنیم:




آقای محمد فرزین آرین
آقای پیمان بندی
برادر عزیزم فرشید امین زاده
آقای حسین نظری
خانم منا ظاهری
خانم رضوان رسالت




به همین دلیل سعی کردیم به طریقی این لطف بی کران شما عزیزان رو جبران کنیم و برای ۳ روز از تاریخ ۲۳ تیر تا ۲۶ تیر ماه تخفیفی باورنکردنی قرار دادیم.
دقت داشته باشید فقط ۳ روز زمان دارید.

کد تخفیف برای کلیه محصولات :  off61

راستی ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکیند

جشن یک سالگی فریش تم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog