با این 7 تکنیک سئو مبتدی خود را به طور رایگان انجام دهید !

مباحث دنیای مجازی روز به روز درهم تنیدگی بیشتری با یکدیگر پیدا می کنند به طوری که استفاده از یکی از آن‌ها و کنار گذاشتن مابقی شما را به آن درجه از موفقیت که دلخواهتان هست نخواهد رساند.از جمله این موارد که ارتباط بسیاری زیادی با یکدیگر پیدا کرده‌اند می توان به طراحی سایت و سئو مبتدی اشاره کرد، چون همانطور که پیشتر بدان اشاره کردیم طراحی وب سایت بدون بهبود وضعیت ٖآن نزد موتورهای جستجو ثمره ای جز رها کردن چندین صفحه وب‌سایت خود میان میلیون‌ها صفحه موجود نخواهد بود.
منظور از سئو مبتدی چییست ؟

با توجه به ذکر اهمیت نقش موتورهای جستجو در مبحث طراحی سایت که امروزه تقریبا بیشتر کاربران بدان آگاهی دارند، این موضوع به دل مشغولی بسیاری تبدیل شده است، به این ترتیب که زمان و هزینه زیادی برای طراحی سایت خود صرف کرده و دوست ندارند تا به خاطر عدم فعالیت در راستای بهبود وضعیت نزد موتورهای جستجو، زحمات خود را برباد دهند.


از طرفی هزینه های سئو سایت کمی بازدارندگی برای آنان ایجاد می‌کند تا نتوانند از متخصصین این زمینه کمک بگیرند.اما همواره تکنیک‌هایی برای سئو مبتدی وجود دارد که بدون نیاز به پرداخت هزینه به شرکت های دیگر می‌توانید آن ها را پیاده کنید، هرچند همواره برای حضور در صفحات اول نتایج موتورهای جستجو نیاز دارید تا از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.
بررسی اهمیت سئو در کسب و کار

به تولید محتوا بپردازید

محتوا را در دنیای سئو به پادشاه تشبیه می کنند، چون تمامی فعالیت ها و سایر اقداماتی که در این راستا صورت می گیرند به گونه ای با محتوا در ارتباطند.گوگل احترام زیادی برای این فعالیت از آنجائیکه به پربارتر شدن دیتابیس آن کمک می کند قائل است.البته در راستای سئو مبتدی خود در رقابت سنگین امروزی فراموش نکنید که محتوای تولیدی شما منحصربفرد و یگانه باشد، چون همانطور که می دانید گوگل عاقبت بدی برای وب سایت هایی که از دیگران کپی می کنند رقم خواهد زد!

با سایرین ارتباط داشته باشد

موتورهای جستجو مخصوصا گوگل ارزش بالایی برای همکاری و مشارکت قائل‌اند و به وب‌سایت هایی که با سایرین ارتباط خوبی دارند ترفیع درجه می‌دهد. به این منظور، مطالب مرتبط با سایر وب‌سایت‌ها را در وب‌سایت خود ثبت کرده و با توجه به رنکینگ آن‌ها و در نظر گرفتن فوانین سئو مبتدی لینک هایی نیز در داخل مطلب از وب‌سایت آن‌ها قرار دهید.البته فراموش نکنید که طبق نکته ذکر شده در بالا مطلب یاد شده باید منحصربفرد باشد،
و نه یک کپی کامل از مطلبی پیشتر منتشر شده در آن وب‌سایت
با این 7 تکنیک سئو مبتدی خود را به طور رایگان انجام دهید !

همکارانتان را دنبال کنید

با استفاده از حساب کاربری که مخصوص کسب و کار خود ساخته و آدرس وب‌سایت را در پروفایل حساب یاد شده قرار داده اید، به دنبال کردن دیگران در شبکه های اجتماعی و لایک کردن و کامنت گذاری بپردازید.گوگل اهمیت زیادی برای شبکه های اجتماعی از زمان افزایش محبوبیت آن‌ها قائل می‌شود و همین امر می تواند به سئو مبتدی وب‌سایت شما کمک شایانی کند.
مطالب خوب را به اشتراک بگذارید

چه تولید محتوا پیوسته و مداوم در وب‌سایت خود دارید چه نه، این کار مزایای خود را در سئو مبتدی برایتان خواهد داشت.با جستجو در شبکه های اجتماعی و همچنین سایر وب‌سایت‌ها مطالب خوب را گلچین کرده و آنان را به اشتراک بگذارید.

مجددا تاکید می‌کنم که اشتراک گذاری با کپی کردن متفاوت بوده و همچون آن به ضرر سئو مبتدی وب‌سایت ختم نخواهد شد.
تعامل با دیگران را فراموش نکنید

رپورتاژ آگهی : پیشتر گوگل تمرکز صرفی بر روی سیستم لینک‌دهی وب‌سایت‌ها داشت، از این رو کاربران نیز تنها به جمع آوری لینک می پرداختند و فعالیت دیگری در راستای سئو وب‌سایت خود نداشتند.اما با ارائه سری جدید الگوریتم گوگل مباحث زیادی از جمله کامنت گذاری و … نیز مطرح شدند.
با کامنت گذاری در دیگر وب‌سایت‌ها علاوه بر کمک مستقیم به سئو مبتدی خود، به طور غیرمستقیم نیز وب‌سایت خود را به دیگران معرفی می‌کنید.
البته فراموش نکنید که برای کسب بهترین نتیجه از این تکنیک باید کامنت گذاری موثری داشته باشید، به این منظور که از نوشتن کامنت هایی نظیر ” ممنون ” ، ” بسیار عالی بود ” و … اجتناب کرده و با خواندن سرسری مطلب، نظری درخور تامل ثبت کنید.
سئو

کلمات کلیدی خود را بشناسید

هر کسب و کار و تجارتی به طور حتم حداقل دو یا سه کلمه کلیدی مرتبط با خود دارد.این کلمات را برای خود شناسایی کرده و آن راه به کرات در مطالب منتشر شده خود استفاده کنید.البته در نظر داشته باشید که استفاده به کرات و دفعات به معنی گذشتن از حد و مرز قانونی چگالی استاندارد کلمه کلیدی در متن نیست.

طبق نظر گوگل چگالی مناسب کلمه کلیدی در متن حدود ۲٪ است.با استفاده از کلمات کلیدی خود به طور پراکنده در سراسر متن به سئو مبتدی خود کمک کنید.
استمرار در فعالیت را از خاطر نبرید

سئو از جمله فرآیندهای زمانبر است که یک شبه اتفاق می‌افتد.شاید شما بتوانید با جمع آوری تیمی از بهترین برنامه نویسان و پرداخت هزینه های گزاف طراحی سایت حرفه ای خود را طی مدت زمان کوتاهی حتی چند روزه انجام دهید، اما خزنده های موتورهای جستجو اهل رشوه و پارتی بازی نیستند و تنها با گذر زمان و مشاهده فعالیت مناسب شما، بهتان ترفیع درجه می دهند.

با این 7 تکنیک سئو مبتدی خود را به طور رایگان انجام دهید !


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog