بهینه سازی و سئو ووکامرس با افزونه سئو

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
میدانید که برای اینکه دیده شوید بهتر است بهتر باشید به این معنی که اعتباری که در رضایت کابران از خدمات شما نهفته است و سرمایه ای که در این امر نهفته است در تبلیغات بزرگ و مسابقات و سرو صداهای زیادی دیگر نهفته نیست. به طور خلاصه برای اینکه بهتر باشید باید خود را با شرایط کسی که شما را به دیگران معرفی میکند هماهنگ باشید. گوگل و تقریبا بینگ
بله در ایران اگر با گوگل رابطه خوبی نداشته باشید به احتمال فراوان پیشرفت نکنید چون کسی شما را ندیده و همین موضوع شما را راکد نگه میدارد. برای اینکه از نظر گوگل خوب باشید باید بهینه سازی انجام دهید یا همان سئو .
در فریش تم آموزش های بسیاری در مورد سئو وجود دارد حتی یکی از خدمات فریش تم کانفیگ سئوی وبسایت های وردپرسی است که سئوی تضمینی ارائه میدهد. برای سئو یا بهینه بودن میتوان محتوای بهینه هم داشت. برای انکار از افزونه های سئو هم میتوان استفاده کرد یکی از همین افزونه های بسیار پرطرفدار افزونه همه در یک بسته سئو All In One SEO Pack است. پس اگر از این افزونه بهینه سازی کمک میگیرد ادامه این آموزش را از دست ندهید.
   ۱۰ افزونه رایگان به خوبی نسخه پریمیوم
افزونه ووکامرس بهینه سازی WooCommerce – All in One SEO Pack
برای وردپرس میتوان از افزونه بهینه سازی All in One SEO Pack بهره گرفت چرا که به سادگی در امر بهینه سازی میتواند شما را یاری کند این افزونه بری بهینه سازی محتوای وبسایت های وردپرسی در دسترس است که دارای نسخه رایگان و حرفه ای است. فرقی نمکند از چه نسخه ای استفاده میکنید اما اگر در کنار وردپرس یک فروشگاه با ووکامرس راه اندازی کرده اید میتوانید هم اکنون با این افزونه محتوا یا همان محصولات ووکامرس خود را نیز با شرایط بهینه و مورد قبول بسته سئو و همینطور موتورهای جستجو در یک راستا قرار دهید.
برای کار کافیست افزونه را نصب و فعال کنید ا در بخش افزودن محصولات ووکامرس حضور این افزونه برای راهنمایی جهت بهینه بودن را احساس کنید البته بخش هایی که تحت نظر این افزونه هستند تا از صافی سئو یرون بیایند به شرح زیر است.

عنوان و علائم محصولات
توضیحات محصولات
کلمات کلیدی
عنوان منو
غیرفعال سازی محصول

افزونه ووکامرس WooCommerce – All in One SEO Pack
   دریافت مستقییم WOO SEO
   مشاهده مشخصات
 
با سپاس از شما دوستان، امیدواریم این افزونه ی وردپرس برای شما کاربردی باشد.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب وردپرس – پوسته وردپرس – قالب خبری وردپرس

بهینه سازی و سئو ووکامرس با افزونه سئو


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog