قرار دادن خودکار واترمارک روی تصاویر وردپرس

سلام دوستان
موضوع آموزش:
در دنیای امروزی که زندگی میکنیم و در محیط وب و ودرپرس پا میگذاریم با محصولاتی از شرکت های بزرگ فناوری روبه رو میشیوم و همشه نام آن ها را روی محصولاتشان میبینیم. این مسئله نیز در دنیای بصری بیشتر حاکم است. یک فیلم سینمائی را اگر نگاه کنید کیبینید که بشتر از ۱۰ کمپانی تامین کننده در ساخت آن سهمی داشته و نام آنان در ابتدا و انتخاب فیلم همیشه رویت میشود.
اما این مسئله در دنیای متن باز و نرم افزارها چگونه است؟ خب باید بگوئیم وقتی صحبت از متن باز است این یعنی هر کس هر طور بخواهد میتواند محصول شما را برای خودش هر طور بخواهد ویرایش و استفاده کند. اما تصور کنید که یک وبسایت راه اندازی کرده اید و کسانی هستند که مطالب شما را هم کپی میکنند. اگر میخواهید در این مورد کنی انحصار گر باشید افزونه دنباله آموزش را از دست ندهید.
   معرفی و آموزش افزونه Y Woo Watermark
افزونه وردپرس محافظت از تصاویر با واتر مارک Easy Watermark
بعد از آپلود یا بارگذاری هر تصویری که کتابخانه رسانه ای وردپرس وبسایت، این افزونه میتواند به صورت اتوماتیک و با تنظیمات سفارشی شما واترمارک یا لوگوی وبسایت شما را بعد از بارگذاری کامل تصویر روی آن قرار دهد و این گونه حضور شما روی تصاویر محصولات و مططالب همچنان حفظ شود.
این افزونه وردپرس از سه فرمت پرکاربد jpg, gif, png پشتیبانی میکند
البته برای فرمت png و gif میتوان شفافیت های ۰ تا ۱۰۰ درصد را نیز با اختیاراتی دیگر در نظر گرفت. و برای لوگوی خود نیز میتوانید متنی هم با استفاده از فونت های خود قالب وردپرس وبسایت، متنی قرار دهید. تنظیمات متن هم شامل رنگ اندازه زاویه قرار گیری است. دو نکته جالب این افزونه اینست که اول از بان شیرین فارسی پشتیبانی میکند و دوم اینکه واتر مارک در تمام تصاویر عرض، بند انگشتی و پیش نمایش و… دیده خواهد شد.
افزونه وردپرس Easy Watermark
   دریافت مستقیم Easy Watermatk
   مشاهده مشخصات
دوستان با سپاس از همراهی صمیمانه ی شما.
منبع:  فریش تم  – ارائه دهنده: قالب موزیک وردپرس – قالب نمونه کار وردپرس – قالب پزشکی وردپرس

قرار دادن خودکار واترمارک روی تصاویر وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog