سرنوشت حیرت‌انگیز دو بازیکن ایرانی / ارتش کودتا کرد، حکومت ترکیه سقوط کرد!

وبسایت رسمی برنامه نود - ارتش ترکیه دقایقی پیش علیه حکومت این کشور کودتا کرد و تلویزیون و فرودگاه آنکارا و آتاتورک استانبول در این کشور سقوط کرد.
به گزارش وبسایت نود، ارتش ترکیه دقایقی پیش طی بیانیه ای اعلام کرد حکومت این کشور را به دست گرفته است. تانک های ارتش پل متصل کننده بخش آسیایی و اروپایی ترکیه را بسته و فرودگاه و تلویزیون را به دست گرفته اند و تمام پروازها لغو شده است.
گفته می شود رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه آنکارا را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ترک کرده است.
مهدی طارمی و رامیان رضاییان دو بازیکن ایرانی چندی پیش به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوستند و همان شب امضای قرارداد این دو بازیکن انفجاری در فرودگاه این کشور رخ داد و اکنون حکومت این کشور به دست ارتش سقوط کرده است.
گفته می شود پلیس و ارتش ترکیه در خیابان ها وارد درگیری شده اند.
گزارش ها حاکی است گروه هایی از مردم ترکیه برای برداشتن پول نقد جلوی خودپردازهای بانک ها صف کشیده اند. درپی اتفاقات امشب ارزش لیر ترکیه بیش از 5 درصد کاهش یافته است.

مشخص نیست سرنوشت این دو بازیکن چه خواهد شد. مدیر برنامه های طارمی برای مذاکره و فسخ قرارداد این بازیکن راهی ترکیه شده است.
از طرفی قرار بود کاروان این باشگاه برای برگزاری اردوی اتریش فردا ترکیه را ترک کند که مشخص نیست با تحولات جدید چه سرنوشتی درانتظار آنان باشد.
ارتش اجازه بلند شدن پروزاها از فرودگاه را نمی دهد اما به هواپیماهای ورودی اجازه نشستن می دهد.
سجاد شهباز زاده دیگر بازیکن ایرانی هم برای امضای قرارداد با باشگاه آلانیا اسپور راهی ترکیه شده بود.

سرنوشت حیرت‌انگیز دو بازیکن ایرانی / ارتش کودتا کرد، حکومت ترکیه سقوط کرد!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog