خانم های باردار لاک نزنند -آکا

آکاایران: لاک ناخن برای خانم های باردار، ممنوع !
خانم های باردار لاک نزنند خانم های باردار لاک نزنند -آکالاک ناخن,بارداری,دوران بارداری,بارداری و زایمان,لاک
آکاایران: خانم های باردار لاک نزنند
به گزارش آکاایران: لاک ناخن برای خانم های باردار، ممنوع !
اختصاصیآکا ایران: 
خانم های باردار باید مواظب لاک زدن به ناخن هایشان باشند تا برای خود و جنین شان مشکلی ایجاد نشود. دکتر تو کواچ، اپیدمی شناس دانشگاه استنفورد بیان می کند که مواد شیمیایی موجود در لاک از جمله تولوئن، فرمالدئید و دی بوتیل فتالات سمی است و به سیستم عصبی و هورمون های شما آسیب می رساند و باعث سرطان و ناباروری در خانم ها می شود.
تولوئن که به عنوان روکش روی لاک استفاده می شود باعث آسیب به سیستم عصبی و مشکلات ناباروری می شود. فرمالدئید نیز سرطان زاست و برای سفت کردن ناخن استفاده می شود و ابزارهای مراقبت از ناخن را ضدعفونی می کند. اگر در معرض دی بوتیل فتالات قرار گیرید به مشکلات باروری مبتلا می شوید.
مواد شیمیایی سمی و مضر بسیاری در لوازم آرایشی وجود دارد و خانم های باردار باید محتاطانه رفتار کنند. قرار گرفتن در محیط هایی که این مواد شیمیایی وجود دارد باعث بروز علائم عصبی، مشکلات تفکر و حافظه، مشکلات تنفسی و سرطان می شود.
اگر زنان باردار در مقابل مواد شیمیایی قرار گیرند یا از لاک ناخن و آسیتون استفاده کنند، نوزادشان به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا می شود و حتی توصیه می شود که زنان باردار در این دوران به هیچ وجه موهایشان را رنگ و مش نکنند. پس با توجه به آسیب هایی که مواد شیمیایی روی جنین و مادر می گذارد لازم است از مواجهه با این مواد و لوازم آرایشی پیش گیری کنید . 
برای آشنایی با دیگر موارد ممنوع آرایشی در دوران بارداری خواندن مقاله " بایدها و نبایدهای آرایشی در دوران بارداری " را به شما پیشنهاد می کنیم.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Recommended article from FiveFilters.org: Most Labour MPs in the UK Are Revolting .

خانم های باردار لاک نزنند -آکا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog