راهنمای استفاده از اکانت های ترکیبی PS4

سلام
ضمن خسته نباشید خدمت عزیزان زحمت کش پردیس گیم
 
در ابتدا باید بگم الان یه راهی پیدا شده که تقریبا مثل ps3 ولی با امکانات قانونی بازی های آنلاین با اندک هزینه ای می شود بهترین بازی ها را در ps4 تجربه کرد . به این بازی ها اکانت های ترکیبی می گویند و در هر اکانت از 1 بازی تا 30 بازی موجوده چه قدیمی و چه جدید . اگر کار با psx download helper رو بدونید که فقط دیتا و اکانت بگیرید و بازیا رو بازی کنید .
ابتدا اکانت های ترکیبی حاوی بازیو مورد نظرتون را تهیه و سپس دیتاشو تهیه کنید و با psx download helper  در ps4 بریزید و بعد بازی کنید 
 

تو ابن پست بصورت کامل و دقیق بهتون نحوه ی استفاده از اکانت حاوی بازی های ترکیبی  رو آموزش میدم :
ابتدا اکانت را از 
https://telegram.me/PS4bazitarkibi
تهیه بفرمایید :
قبل از همه چیز حتما برنامه PlayStation روبا کلیک روی  گزینه زیر دانلود و روی گوشیتون نصب کنید :
playstation app
سپس حتما به آدرس زیر برید و این کارها را انجام بدید :
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/liquid/login.action 1- بعد از رفتن به آدرس بالا ، در قسمت مربوط ایمیل و پسوردی که از برنامه هک دریافت کردید رو وارد میکنید. 2- به قسمت Account برید و سپس از منوی سمت چپ قسمت MEDIA AND DEVICES رو انتخاب کنید و روی دکمه ی DEACTIVATE ALL کلیک کنید و بعدش سمت راست بالا گزینه ی Sign Out رو انتخاب کنید. مثل تصویر ذیل: 3- حالا روی گوشیتون برنامه PlayStation رو باز کنید :
3-1 درقسمت بالا سمت راست روی عکس لمس کنید و گزینه Profile رو انتخاب کنید و حاا کنار نام کاربری یه چراغ میتونید ببینید که یا سبز،آبی یا قرمز خواهد بود. 3-2 اگر آبی یا سبز بود : به معنیه اینه که صاحب اکانت آنلاین هستش و شما نمیتونید فعلا کاری کنید،نیم ساعت منتظر بمونید و دوباره رنگ چراغ رو چک کنید. 3-3 اگر قرمز بود : به معنیه اینه که صاحب اکانت آفلاین هستش و شما میتونید مرحله ی بعد(4) رو اجرا کنید. این مرحله رو بعد از قرمز بودن چراغ به سرعت انجام بدید: 4-کنسول پلی استیشن چهار تون رو روشن کنید و همون قبل از ورود به یوزر خودتون وارد قسمت New Profile یا New User بشید و قسمت Sing in رو انتخاب کنید. 4-1 اطلاعات یوزرنیم و پسوردی که از ما گرفتید رو در بخش email و password وارد کنید. 42-وقتی وارد اکانت شدید وارد قسمت Setting بشید  4-3 بر روی گزینه ی Activate as Your Primary PS4 کلیک کنید: 4-4 گزینه Active رو انتخاب کنید : ** اگر احیانا گزینه ی Active غیرفعال و خاموش بود به این معنیه که با وارد شدن به اکانت بطور خودکار این اتفاق افتاده و نیاز نیست این مرحله رو انجام بدید. 5- حالا کنار اسم بازی ها و منو اول وارد PlayStation Store بشید و اسم بازی ای که هک کردید رو وارد کنید و اون بازی رو برای دانلود قرار بدید اگر چندین بازی تو یک اکانت بود باید این کار رو تکرار کنید. 6- بعد از اینکه تمام بازی ها رو برای دانلود قرار دادید از قسمت PlayStation Network از اکانت Sign Out بشید و وارد اکانت اصلی خودتون بشید و دیگه هرگز وارد اون اکانت نشید. حالا شما میتونید با اکانت متعلق به خودتون بازیها رو تا مادام العمر بازی کنید و داشته باشید. * هرگز از پول و یا امتیاز اکانتی که خریدید استفاده نکنید.
حالا دیتای بازی ها رو با psx download helper رو ps4 بریزید و آنلاین یا آفلاین بازی کنید . **هرگز مجدد وارد اکانت نشیوید .
توجه : کلیه عواقب استفاده نادرست و عدم رعایت قوانین فوق با خود شما می باشد .
با تشکر

 

راهنمای استفاده از اکانت های ترکیبی PS4


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog