Razer یک صفحه‌کلید مکانیکی برای آیپد‌ پرو ساخته است

شرکت ریزر (Razer) یک صفحه‌کلید برای آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی ساخته است. این صفحه‌کلید یک صفحه‌کلید مکانیکی است. صفحه‌کلید ریزر از کلیدهای کوتاه و چیدمان جزیره‌ای بهره می‌برد و برای استفاده از دکمه‌های آن به ۷۰ گرم نیروی محرکه نیاز دارد. به‌این‌ترتیب این شکل ساخت به شما حس استفاده از یک صفحه‌کلید مکانیکی که در عین حال جمع و جور است را می‌دهد. این کلیدها از نور پس‌زمینه با ۲۰ سطح روشنایی استفاده می‌کند و کلید‌های میان‌بر برای سیستم عامل iOS دارد.
این صفحه‌کلید بر روی یک پایه فلزی جداشدنی قرار دارد که با آن می‌توانید نمایشگر را در هر زاویه‌ای که مناسب است تنظیم کنید. این ویژگی در خود صفحه‌کلیدهایی که شرکت اپل تولید کرده وجود ندارد. این محصول یک بدنه از جنس پلی‌کربنات هم دارد که برای قرار دادن آیپد پرو در آن استفاده می‌شود.
متاسفانه این محصول از اسمارت کانکتور آیپد پرو استفاده نمی‌کند و به جای آن از طریق بلوتوث قابل استفاده است. به این‌شکل این صفحه‌کلید باتری مجزای خودش را هم دارد. باتری‌ای که در حدود ۱۰ ساعت دوام می‌آورد و پس از آن باید شارژش کنید. صفحه‌کلید مکانیکی ریزر قیمتی معادل ۱۶۹٫۹۹ دلار دارد.

منبع: GSMArena


The post Razer یک صفحه‌کلید مکانیکی برای آیپد‌ پرو ساخته است appeared first on دیجی‌کالا مگ .

Razer یک صفحه‌کلید مکانیکی برای آیپد‌ پرو ساخته است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog