روسیه، چین و بلغارستان

تابستان شد و دوباره سفر کردن رونق گرفت. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در سفرهای تابستانی وجود دارد، گرمای طاقت فرسایی ست که در برخی از مقاصد توریستی اجازه راحتی در سفر را به مسافر نمی دهد!
روسیه، چین و بلغارستان، ۳ کشوری هستند که می خواهیم در این مقاله برای سفرتابستانی تان به شما پیشنهاد بدهیم. با ما همراه باشید.
بلغارستان یکی از محبوب ترین کشورهای اروپا بلغارستان است که معروف ترین شهرهای توریستی آن، وارنا و صوفیا می باشد. با وارنا بیشتر آشنا شوید:
وارنا بعد از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان وارنا می باشد، این شهر بندری زیبا که بر کرانه های دریای سیاه واقع شده از جمله مهمترین شهرهای توریستی بلغارستان به شمار می رود، وارنا که یکی از مهمترین بنادر در شرق بلغارستان به شمار می رود جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در خود جای داده است.


یکی از این جاذبه های دریاچه ی وارنا است هر ساله تعداد زیادی از مردم کشور بلغارستان و سایر کشورها برای گذارندن تعطیلات و تفریح با تور بلغارستان به این شهر سفر می کنند، در شمال این شهر زیبا سرزمین ماسه های طلایی که با پوشش گیاهی منحصر به فرد و درخشش آب های نیلگون دریای سیاه آراسته شده خودنمایی می کند.


شهر وارنا با داشتن چنین جاذبه های طبیعی و داشتن مدرن ترین امکانات تفریحی، هتل های لوکس، رستوران های مجلل سالانه میزبان توریست های بسیاری از سرتاسر دنیا می باشد، با سفر به وارنا شما می توانید خوش ترین خاطرات عمرتان را در این کشور تجربه کنید. این شهر برای هر نوع مسافرتی از مجردی و دوستانه گرفته تا خانوادگی و برای سالمندان مناسب می باشد.

شهر گلدن سنز در وارنا
یکی از دیدنی ترین جاذبه های این شهر گلدن سنز می باشد، این استراحتگاه مجلل و مفرح اماکانات تفریحی و ورزشی بسیاری را برای کودکان و خانواده هایشان دارد و به خاطر دارا بودن چشمه های آب درمانی بارها جایزه معروف پرچم بین المللی را از محیط زیست دریافت کرده است. با تور وارنا شما می.توانید از نزدیک تمام این زیبایی ها را لمس کنید و بهترین خاطرات را با خانواده خود تجربه کنید.
روسیه و اما روسیه ؛ یکی از زیباترین کشورهایی که می.توانید برای تنوع هم که شده به آن سفر کنید و خوبی آن هم این است که ویزا نمی.خواهد ، کشور روسیه است.
این کشور یکی از بهترین دیدنی.های اروپای شرقی را دارد و طرفداران بسیاری را برای خودش در سال های اخیر، به خصوص در ایران جلب کرده است.

از جمله اصلی ترین جاذبه های آن کلیسای سن باستیل در مسکو، کاخ پترهوف و دریاچه بایکال است که از زیباترین جاذبه.هایی.ست که می توانید در بازدید از این کشور در تور روسیه ببینید.

چین جمهوری چین ، سرزمین اژدهای قرمز، که دومین کشور بزرگ در دنیاست و بیشترین جمعیت دنیا را با بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر دارد و یکی از پرطرفدارترین و گردشگرپذیرترین کشورهای آسیاست.

از معروف ترین جاذبه هایی که در تور چین می توانید از آن بازدید کنید این موارد می باشند:

دیوار چین استان «هاینان» در چین شهر گوانجو شهر ممنوعه در چین شهر لی جیانگ غارهای ژیجین و ارتش تراکوتا
امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. ما را از نظرات خود بی نصیب نگذارید.

روسیه، چین و بلغارستان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog