بهداد المپیکی تر از همیشه

با اینکه مرد طلایی وزنه برداری ایران در المپیک لندن قبل ها هم اعلام کرده بود رکورد سایر رقبا اهمیت چندانی برایش ندارد اما لوچف دوپینگی از آب درآمد تا هم رکورد رضازاده پا بر جا بماند و هم تلاش بهداد برای ریو جدی تر شود.


به گزارش "ورزش سه"، لوچف روس پس از شکستن رکورد حسین رضازاده به عنوان قوی ترین مرد جهان شناخته شد اما پس از اینکه آزمایش دوپینگ این وزنه بردار مثبت اعلام شد اکنون، هم مدال او پس گرفته می شود و هم رکورد به اسم رضازاده باقی می ماند. دادگاهی که پرونده لوچف در آن مورد بررسی قرار گرفته عنوان کرده این وزنه بردار ۲۷ ساله که در جهانی هیوستون به عنوان قوی ترین وزنه بردار جهان معرفی شد، از ماده ممنوعه «ایپامورلین» استفاده کرده است.

حالا رکورد رضازاده پا برجا ماند اما بهداد سلیمی هم بعد از آن مصدومیت بد موقع حالا به روزهای خوب خود نزدیک می شود تا خبر محرومیت لوچف هم اوضاع را بهتر از قبل کند. البته بهداد بارها اعلام کرده بود کار نود را می کند و رکورد سایر وزنه برداران برای او اهمیت چندانی ندارد اما حذف این رقیب آن هم به دلیل دوپینگ امیدها را بیشتر خواهد کرد.

تمرینات مرد طلایی المپیک لندن حالا جدی تر از همیشه برای المپیک دنبال می شود و او درباره آخرین وضعیت اردو وزنه برداری می گوید: براری بهترین رکوردی که در چند سال اخیر داشت، ۴۰۴ کیلوگرم بود و در رکوردگیری مجموع ۴۰۰ کیلوگرم را زد. بهادر مولایی با توجه به مصدومیتش در این چند سال اخیر نتوانسته بود ۱۹۰ کیلوگرم را بالای سر ببرد اما در رکوردگیری توانست. سهراب مرادی هم رکورد جهان را شکست. بنابراین به نظرم اگر مثبت اندیش باشیم جنبه‌های مثبت رکوردگیری بیشتر از نکات منفی آن بود و فکر می‌کنم چیزهایی که انعکاس داده شد، یک مقدار بی رحمانه بود.

اخبار آخرین رکوردهای بهداد به بیرون از اردو انتقال داده نمی شود و او می گوید می خواهد به آمادگی کامل برسد و بعد میزان آمادگی خود را اعلام کند: رکوردگیری‌ام که انجام شود، وضعیت مشخص خواهد شد. اینکه حالا خبرهایش بیرون نمی‌آید دلیل خاصی ندارد اما برخی ورزشکاران ترجیح می‌دهند خیلی در چشم باشند و وضعیت رکوردهایشان را به رقبایشان نشان دهند اما من ترجیح می‌دهم رقبایم خیلی متوجه وضعیت آمادگی‌ام نشوند اما درکل شرایط تمرینی‌ام خوب است.

او در ادامه افزود: من مشکلی برای شرکت در رکوردگیری نداشتم اما شرایط تمرینی‌ام نسبت به بقیه ملی‌پوشان متفاوت بود. با توجه به مصدومیتی که داشتم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنم تا بهترین روزم، روز مسابقه باشد اگر می‌خواستم ۴۰ روز قبل از مسابقه‌ام به آمادگی ۱۰۰ درصد برسم، یک مقدار نگه داشتن آن رکوردها با توجه به مصدومیتی که داشتم سخت می‌شد، حتی شاید باعث افت بدنی‌ام می‌شد بنابراین این طور تصمیم گرفته شد که رکوردگیری من دیرتر باشد تا بتوانم خودم را تا المپیک حفظ کنم

بهداد المپیکی تر از همیشه


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog