تصادف در محور ساوه - سلفچگان یک کشته و 19مصدوم به جا گذاشت

ساوه - ایرنا - مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: تصادف در محور ساوه - سلفچگان در عصر روز شنبه ، یک کشته و 19 lمصدوم به جا گذاشت.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه، عباس خیراندیش افزود: این سانحه در ساعت 15 و 50 دقیقه عصر امروز (شنبه) بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان زنجانی در کیلومتر 10 جاده قدیم ساوه - سلفچگان رخ داد.
وی توضیح داد: به دلیل شمار بالای مصدومان حادثه ، سه آمبولانس از پایگاه 115 سلفچگان و سه دستگاه آمبولانس نیز از مرکز امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
خیراندیش بیان کرد: نیروهای آتش نشانی نیز برای رها سازی مصدومان با حضور در صحنه تصادف، عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: عوامل امدادی اورژانس شش مصدوم را به بیمارستان شهید چمران ساوه، و بقیه را به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.
خیراندیش تصریح کرد: 15 مصدوم این سانحه به صورت سرپایی مداوا شدند و حال یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده وخیم است.
وی ادامه داد: مسافران مینی بوس سانحه دیده دانش آموزان مدرسه ابهر سلطانی زنجان بودند که برای زیارت حرم کریمه اهل بیت قم به این شهرستان سفر می کردند.
خیراندیش بیان کرد: دلایل بروز این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.
مرکز فوریت های پزشکی ساوه، 10 پایگاه عملیاتی و 45 نیروی امدادی درحوزه استحفاظی این شهرستان دارد.
محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه جنوب و غرب را به مرکز و شمال کشور متصل می کنند.

تصادف در محور ساوه - سلفچگان یک کشته و 19مصدوم به جا گذاشت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog