دانشگاه پیام نور کرج میزبان دو شهید گمنام می شود


رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز  عنوان کرد که ساخت یادمان شهدای پیام نور از اولویت های این دانشگاه می باشد



به گزارش سایت پی ان یو نیوز اسحاق جلالیان در مراسم بازدید از روند اجرای یادمان شهدای گمنام شهدای پیام نور مرکز کرج که امروز شنبه با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان البرز در دانشگاه پیام نور کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه دستاورد هایی که امروزه در دانشگاه ها وجود دارد به سبب ایثار گری شهیدان بوده است، اظهار داشت:  باید با حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی و دستاورد های علمی کشور دین خود را به شهیدان ادا کنیم.


رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با بیان اینکه ساخت یادمان شهدای پیام نور از اولویت های این دانشگاه می باشد، افزود: در این راستا ستادی تشکیل شده است که زیر نظر معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور است و امید است که بتوانیم میزبان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور استان البرز باشیم.





وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور مرکز کرج میزبان دو شهید گمنام می شود، بیان کرد: این میزبانی در مهر ماه با حضور دانشجویان در دانشگاه و همزمان با ایام سوگواری اباعبدلله صورت می گیرد.


جلالیان با بیان اینکه حضور شهدا در هر جایی باعث ایجاد یک فضای معنوی می شود، تصریح کرد: دانشجویان می توانند با بهره گیری از این فضای معنوی که یاد آور دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد، فعالیت های فرهنگی خود را در عرصه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی انجام دهند.


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر توقف رشد علمی کشور، گفت: ما باید جهاد علمی کشور را آغاز کنیم و به طوری جدی به آن عمل کنیم همانگونه که شهدا با ایثار گری برای حفظ این مرز و بوم انجام وظیفه کردند ما نیز باید با سلاح خود که قلم و علم می باشد و با پیشرفت در علم قله های دشمن را فتح کنیم و اینگونه ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.


رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز خاطر نشان کرد: امروز وقت این است که در عرصه های مختلف ما حرفی داشته باشیم که این با تلاش و کوشش در دانشگاه ها و حوزه های علمیه محقق می شود.


وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها می توانند با دانش خود زمینه و بستر مناسبی را در کشور فعال کنند، افزود: وظیفه ما حفظ سنگر ها می باشد و با توجه به شعار سال که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل می باشد باید در حوزه های مختلف با توجه به نیاز جامعه تولید داخلی را با اقتصاد دانش بنیان تقویت کنیم.


جلالیان دانشگاه ها را موتور محرکه توسعه هر کشوری دانست و خاطر نشان کرد: وزارت علوم شرایط مناسبی را برای دانشجویان در حوزه پژوهشی فراهم کرده است و دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی دانشگاه کشور فعالیت های با توجه به نگاه ویژه ای که وزارت علوم به این دانشگاه دارد توانسته است گام های بزرگی را در عرصه فضای مجازی و کلاس ها و دوره های تحصیلات تکمیلی و … بردارد و فعالیت گسترده ای را در عرصه فرهنگی و اقتصادی انجام داده است که انشالله از این پس نیز با سرعت بیشتری در این راستا حرکت کند.


در این مراسم علیرضا شاه حسینی جانشین ناحیه بسیج دانشجویی با اشاره به تاثیر تربیتی و فرهنگی تدفین شهدا در دانشگاه ها و تاثیر آن بر فضای علمی کشور، گفت: شناخت فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ی هر دانشجوی مسلمان است.یک ویژگی بزرگ شهدای ما تعهد و ایستادگی است.


وی افزود: جامعه ی علمی ما باید این نکته مهم را فراموش نکنند،تخصص توام با تعهد است که انقلاب اسلامی را کارآمدتر خواهد کرد،شهدا نمونه ی بارز تعهد اند. هر جا از این تعهد درس گرفتیم،تخصص ما برای رشد در ابعاد مختلف بکار می آید.


 

دانشگاه پیام نور کرج میزبان دو شهید گمنام می شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog