«۳۶۱۱۸» پل ارتباطی مشتریان و فروشندگان با سیمان لامرد

لامـــــرود - با پیگیری های مستمر واحد فناوری اطلاعات سیمان لامرد در مسیر ارائه خدمات دهی مطلوب  و اصل مشتری مداری خط پنج رقمی سیمان لامرد به بهره برداری رسید.
رحیم زاده ریئس واحد اطلاعات و فناوری سیمان لامرد دراین خصوص اعلام داشت، با پیگیری های انجام شده و نصب دستگاه های مربوطه امکان بهره برداری از خط پنج رقمی میسر گردید و مرتبطین با این مجموعه صنعتی بالاخص مشتریان و فروشندگان می توانند از امکانات آن برخوردارشوند. وی افزود با راه اندازی خط فوق امکان برقراری تماس یک طرفه  مشتری با شرکت و همزمان از 30 خط ارتباطی با شماره   36118  فراهم شده است.
رحیم زاده گفت: هدف از راه اندازی این سرویس ، تسهیل ارتباط با شرکت سیمان لامرد و ارائه خدمات دهی مطلوب با تکیه بر اصل مشتری مداری است. وی اظهار داشت، مراحل اخذ مجوز تا راه اندازی سرویس با توجه به محدودیت های موجود با رایزنی و پیگیری های مستمر با شرکت مخابرات فارس ، بیش از یک و نیم سال به طول انجامید. رحیم زاده همچنین ضمن بیان این موضوع که هزینه ی تماس با این سرویس برعهده شرکت سیمان لامرد است گفت، جهت برقراری تماس خارج از استان لازم است تا  قبل از شماره پنج رقمی 36118  کد شهرشیراز (071 ) شماره گیری شود.
نوشته «۳۶۱۱۸» پل ارتباطی مشتریان و فروشندگان با سیمان لامرد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

«۳۶۱۱۸» پل ارتباطی مشتریان و فروشندگان با سیمان لامرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog