داور دیدار، بازی هردوتیم را خراب کرد/ از بازیکنانم راضی هستم

انزلی-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال ساحلی پدیده کاسپین ساری با انتقاد از نحوه قضاوت داور دیدار تیمش مقابل لسمان منطقه آزاد انزلی گفت:با وجود اینکه برخی از بازیکنانم برای اولین بار درلیگ برتر بازی می کنند ازهمه آنها راضی هستم.



افشین امیدی شامگاه یکشنبه پس از پیروزی تیمش درمقابل لسمان منطقه ازاد انزلی اظهار کرد:بازی بسیار خوب و پرافت و خیزی بود اما متاسفانه داوری بازی درحد لیگ برتر نبود.
وی افزود:داوربازی به دلیل جاماندن از صحنه های حساس این مسابقه، برای هردوتیم قضاوت بدی انجام داده و بازی را به تنش کشید.
امیدی متذکرشد:جای تعجب است که داوری که به دلیل عدم قبولی در تست تنفس از دور قضاوت ها درنیم فصل اول کنار گذاشته شده بود چگونه این دیدار را قضاوت می کند.
سرمربی تیم پدیده کاسپین ساری با تاکید براینکه داور دیدار به دلیل اضافه وزن از صحنه های حساس دور بود تصریح کرد:اگراین داور پس از انجام تست توسط کمیته داوران شرایط حضورش درمیدان رقابت ها تایید شود، من از فوتبال ساحلی کناره گیری می کنم.
امیدی درخصوص اخراجش از زمین مسابقه گفت:کارت قرمز و اخراج من به دلیل اعتراض بیش از حدم به داور بود و اخراجم از زمین مسابقه درست بود.
تیم فوتبال ساحلی پدیده کاسپین ساری درادامه رقابتهای لیگ برتر و از هفته پانزدهم درورزشگاه مرحوم سیروس قایقران منطقه ازاد انزلی به مصاف تیم لسمان رفت که درنهایت توانست با نتیجه هفت بر شش نتیجه این بازی را به نفع خود تغییر داده و با پیروزی به خانه بر گردد.
پدیده کاسپین ساری در ادامه رقابت ها و از هفته شانزدهم میزبان تیم خزر رودسر خواهد بود.

داور دیدار، بازی هردوتیم را خراب کرد/ از بازیکنانم راضی هستم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog