حذف دسته “دسته بندی نشده” از دسته های وردپرس

سلام دوستان
موضوع آموزش:
چنانچه تازه با وردپرس شروع کرده باشید محیط شاید برای شما تازگی خاصی داشته و البته سوال هایی را هم برای شما ایجاد کرده است. ازین دسته پرسش ها مطمئنا برای کسایی که کنجکاوی خود را داشته و سعی دارند در یادگیری پیشرفت داشته باشند همیشه روی میدهد.
یکی از مواردی که کاربران اکثرا نمی دانند راه علاج دارد یا نه! در بخش نوشته های وردپرس و در موضوع دسته بندی ها طبقه بندی میشود در واقع اگر برای وبسایت خود دسته بند هایی دارید که مطالب را در آن دسته طبقه بندی میکنید اما نمیدانید دسته ی “دسته بندی نشده” چه کاره است که اصلا راهی برای حذف آن نیست. دنباله این آموزش طریقه حذف آن را به شما میگوید.
همونطو که میبینید گزینه ای برای حذف دسته “دسته بندی نشده” وجود ندارد و ایین دسته قابل حذف نیست



در واقع دسته ی پیش فرض “دسته بندی نشده” همانطور که از نامش هم پیداست برای مطالبی است که در دسته بندی های شما جای نمیگیرند. اگر همچنین دسته ای لازم ندارید و تمام مطالب شما قابل دسته بند هستندی که طبعا هم باید این طور باشد، باید نوع درخواست برای وجود این دسته را تغییر دهید.
   نحوه غیر فعال کردن نکات ورود در وردپرس
به تنظیمات نوشته رفته و در همان قسمت اول تنظیمات میتوانید دسته ای را برای مطالبی که دسته بندی دریافت نمیکنند انتخاب کنید و در اصل به جای دسته بندی نشده یکی دیگر را انتخاب کنید که پاک هم نشود.



دسته پیش فرض برای نوشته ها را از “دسته بندی نشده” به دسته ی دیگری تغییر دهید تا بتوانید دسته ی مورد نظر را بعدا حذف کنید.
 که هرگاه مطلبی را که دسته بندی نکردید خودکار در این دسته قرار میگیرد پس شما باید دسته ای را بسازید که اگر مطالب شما دسته بندی نشدند به طور خودکار به آن دسته انتقال داده شود. بعد از انجام این کار شما میتوانید دسته پیش فرض “دسته بندی نشده” را به سادگی حذف کنید.
راه دیگر اینکه این دسته را از بین ببرید استفاده از آن است و در واقع کافیست نام این دسته بندی را تغییر بدهید. به همین سادگی.
پس از انتخاب دسته ی دیگری به عنوان دسته بندی پیش فرض برای نوشته های وبسایت، میتوان به دسته بندی ها برگشته و دسته ی پش فرض “دسته بندی نشده” را به سادگی حذف کنید.



امیدواریم این هک وردپرس برای شما کاربردی داشته باشد.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب شخصی وردپرس – قالب تجاری وردپرس – قالب شرکتی وردپرس

حذف دسته “دسته بندی نشده” از دسته های وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog