آخر هفته ی جمعه ی چهارم تیر

سلام خدمت همه عزیزان
ممنون از همراهی همیشگیتون
 
آخر هفته جمعه امروز مثل چند جمعه قبل میخوایم مروری داشته باشیم به آموزش هایی که در این هفته در فریش تم ارائه شدند. خب در ابتدای هفته به معرفی افزونه ای پرداختیم که همیشه به وبسایت شما کمک میکند تا کمبودی نداشته باشید اگر در وردپرس شما آدرسی تغییر کند و کاربری آن آدرس از بین رفته را جستجو کند و به چیزی نرسد به صفحه ۴۰۴ برخورد میکند و البته این صفحات ۴۰۴ که کاربران با آن رو به رو میشوند به گوگل گزارش شده و همین امر در رتبه وبسایت شما نتیجه بدی دارد پس بهتر است کاربران را به صورت خودکار با این افزونه در هنگام برخورد با صفحه ۴۰۴ به صفحه ای از صفحات وبسایت خود انتقال دهید.
 

   افزونه انتقال کابران از صفحاتی مانند ۴۰۴
 
اگر یکی از وبسایت هایی که خبری یا مجله ای است و نویسندگان زیادی دارد و ابزارکی دارد که آماری از فعالیت یک نویسنده را ارائه میدهد شاید از این افزوه استفاده کرده است شما با این افزونه نیز میتوانید چنین کاری را به سادگی انجام دهید. ویژگی های این افزونه برای نمایش مشخصات و آمار یک نویسنده بسیار قابل قبول بوده و حتما ارزش یکبار استفاده یا آزمایش را دارد.
 

   ابزارک نمایش آمار نویسنده ها و نوشته های برتر
 
در ووکامرس که فروشگاه ساز محبوب و فارسی وردپرس و کشور است به یکی از قابلیت های این فروشگاه ساز و سپس استفاده از این قابلیت پرداختیم. افزونه ای که به کاربران ثبت نام کرده این اجازه را میدهد که فهرستی داشته باشند که محصولاتی را که قصد خرید آنها را دارند را در این فهرست قرار دهند. این افزونه به خوبی میتواند کار خود را انجام دهد.
 

   افزونه لیست علاقه مندی ها برای ووکامرس
 
در زمینه استفاده های گوناگون از وردپرس به معرفی افزونه ای پرداختیم که میتواند ابزارکی را در اختیار شما قرار دهد که بتوانید با آن موسیقی های مجاز و ارجینال داخل را به سادگی در وبسایت وردپرسی خود و در قسمتی که مد نظر دارید قرار دهید. طریق استفاده از وبسایت ارائه دهنده موزیک و استفاده از افزونه به صورت تصویری نمایش داده شده است.
 

   ابزارکی برای موسیقی های آنلاین و ارجینال
 
در ادامه به معرفی روشی پرداختیم که میتواند همیشه به سرعت وبسایت شما و تمیزکاری کلی یا همان گردگیری کمک شایانی داشته باشد. با استفاده از این هک شما به وردپرس دستور میدهید که در مدت مشخصی که شما تعیین کرده اید به صورت خودکار زباله دان را خالی کند تا همیشه این قسمت نیز هرچند وقت یکبار تغییراتی داشته باشد.
 

   تخلیه زباله دان وردپرس در بازه ی زمانی دلخواه
 
در کنار آموزش های سئو به معرفی افزونه ای پرداختیم که میتواند در لینک دهی محتوا با توحه به کلماتی که از پیش به عنوان کلمات لینک دار تعیین شده اند شما را یاری کند و البته این مورد را مد نظر داشته باشید که با این کار همیشه میتوانید محتوایی بهینه داشته باشید.
 

   بهینه سازی محتوا با افزونه لینک دهی خودکار
 
ووکارس را میتوان همانند سئو بهینه سازی کرد به همین منظور دست به معرفی افزونه ای زدیم که میتواند ووکامرس شما را با اصول بهینه سازی خود به سوی بهتر شدن پیش ببرد. البته شما در صورتی میتوانید این افزونه بهره  برداری مفیدی داشته باشید باید برای بهینه سازی وبسایت وردپرس خود از افزونه سئوی All In One SEO Pack استفاده کرده باشید. اگر این افزونه بسته سئو را روی وبسایت خود به صورت نصبی دارید پس میتوانید از این افزونه تکمیلی نیز استفاده کرده تا ووکامرس خود را نیز بهینه کنید.
 

   بهینه سازی و سئو ووکامرس با افزونه سئو
 
در ووکامرس دوباره به معرفی افزونه ای پرداختیم که شما را در کترل هرجه بهتر ووکامرس کمک میکند. در واقع با این افزونه شما میتوایند چرخه یا فرایند خرید را در ووکامرس به طور کامل تحت تسلط خود در آورده و هر تغییری که میخواهید در مسیر خرید ایجاد کنید
 

   مدیریت و سفارشی سازی کامل چرخه خرید ووکامرس
 
نظرتان در رابطه با افزودن لوگوی وبسایت به صورت خودکار به تصاویر وبسایت چیست؟ بنظر شما این کار خوب نیست و به حفظ اثر و نگه داری زحمات شما در تهیه تصاویر و محتوا کمک نیکند. چرا بلکه این افزونه کارکد خوبی در این زمینه داشته و علاوه بر این که شما به سه نوع فرمت تصویر دسترسی دارید بلکه میتواند کار درج لوگوی وبسایت خود را به افزونه بسپارید تا به صورت خودکار این کار را انحام دهد.
 

   قرار دادن خودکار واترمارک روی تصاویر وردپرس
 
در ادامه به یکی از هک های ساده وردپرس پرداختیم. حذف دسته پیش فرض و ثابتی به نام “دسته بندی نشده” در وردپرس که اکثرا آن را به حال خود رها میکردیم یا شاید هم وجود چنین دسته ای در وردپرس لازم است. به هر حال ما این آموزش را قرار دادمی تا عزیزانی که تمایل به حذف این دسته دارند بتواند این کار را به سادگی انجام دهند.
 

   حذف دسته “دسته بندی نشده” از دسته های وردپرس
 
یکی از کاردب های مهم قالب های امروزی وجود اسلایدر است تا محتوای مهم را در یک حالت ویژه، شکیل، زیبا و البته در دسترس قرار دهیم. این افزونه که در این زمینه معرفی شد میتواند اسلایدر هایی رسانسیو و بسیار زیبا و کاربردی را در این زمینه داشته باشید.
 

   افزونه رسپانسیو اسلایدر محتوا در وردپرس
 
دوباره در بخش ووکامرس، افزونه ای را معرفی کردیم که به شما در داشتن اطلاعات مورد نیاز در رابطه با آمار و ارقام فروش و روند قعالیت فروشگاه گزارشی کامل را به صورت روزانه یا هفتگی و حتی ماهانه در اختیار شما قرار دهد.
 

   افزونه کاملی برای آمار فروش محصولات ووکامرس
همچنین اگر از راه های افزایش فروشی مانند فرصت خرید برای محصولات دارای تخفیف و ازین مورد زیاد استفاده میکنید افزودنی ووکامرسی را معرفی آموزش دادیم که میتواند برای محصولات شما یک فرصت خرید قرار دهد تا شما با این کار بتوانید مدیریت بهتری روی محصولات فروشگاه ووکامرس داشته باشید.
 

  شمارش معکوس فرصت خرید برای محصولات ووکامرس
 
و در پایان باید این نکته را ذکر کنیم که ۲۳ تیر ماه یعنی چهارشنبه این هفته فریش یکساله شد. برای اینکه از همه کسانی که نتوانستیم آن طور که لازم بود خدمت رسانی کنیم برای جبران یک تخفیف گنده برای خرید محصولات در اختیار شما قرار داده و خواستیم به هرحال جبرانی را داتشه باشیم.
 

 
   جشن یک سالگی فریش تم
مـمـنـون از هـمـراهـی هـمـیـشـگـیـتـون دوسـتـان عزیـز
نـظـرات خـودتـون رو در ایـن رابـطـه بـا مـا در مـیـان بـگـذاریــد
آرزو مـنـدیـم هـفـتـه ی پـیـش روی خـوبـی رو شـروع کـنـیـد
فـریـش تـم

آخر هفته ی جمعه ی چهارم تیر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog