بیش از ۲۵ میلیون تردد در محورهای اصلی هرمزگان ثبت شد

جنوبی ها
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان از ثبت اطلاعات ۶۰ دستگاه تردد وسایل نقلیه در جاده های هرمزگان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: بیش از ۲۵ میلیون تردد در محورهای اصلی استان هرمزگان در سه‌ماهه نخست امسال ثبت شده است.



ورود به کانال اخبار هرمزگان
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان،  علیرضا مجرد اظهارداشت: در سه ماهه نخست امسال حدود 25 میلیون و 500 هزار  تردد در محورهای اصلی استان صورت گرفته که 18 میلیون و 500 هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک با سهم 67 درصدی و هفت میلیون تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین با سهم 33 درصد صورت گرفته و بیشترین حجم تردد در محور بندرعباس به بندر شهید رجایی (تقاطع غیر همسطح) و بلعکس است.
وی در ادامه بیان‌داشت: آمار تردد وسایل نقلیه حسب نوع کلاس آنها و تخلفات صورت گرفته براساس اطلاعات دریافتی از سامانه مرکز مدیریت راه‌ها تاکنون 72 درصد تردد سواری و وانت، پنج درصد تردد کامیونت و مینی بوس، چهار درصد تردد کامیون دو محور، سه درصد تردد اتوبوس و 16 درصد تردد کامیون سه محور به بالا در محورهای مواصلاتی گزارش شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان ادامه داد: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در محور درگهان(قشم)- لافت و بلعکس به ثبت رسیده است که 41 درصد از وسایل نقلیه‌ای که از سمت قشم به لافت تردد می‌کردند و 39درصد از وسایل نفیله‌ای که از سمت لافت به قشم در حال حرکت بوده و بعد از آن محور منوجان – دهبارز که 24 درصد تخلف سرعت غیرمجاز داشته‌اند.
مجرد میزان وررود وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی اصلی استان را در ایام تعطیلات عید سعید فطر 528 هزار 194 تردد صورت گرفته که از این میزان 394 هزار و 759 تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و 133 هزار  و 435 تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین اعلام کردند و حجم وسایل نقلیه ورودی بر استان را 84 هزار و 486 و همچنین حجم وسایل نقلیه خروجی از استان را  88 هزار و 460 برشمرد .
وی بیان‌کرد: در سه ماهه نخست امسال تعداد 270 هزار و 312 نفر مسافر را جابجا کرده‌اند که از سهم 41 هزار و 250 سفر 62 درصد سفرهای درون استانی و 38 درصد سفرهای برون استانی اعلام و از 312 هزار و 270 نفر مسافر 37.5 درصد مسافر درون استانی و 62.5 درصد مسافر بیرون استانی جابجا شده‌اند.
مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان هرمزگان با تاکید براینکه در تمام محورهای استان دوربین های تردد شمار وکنترل سرعت این اداره کل درطول شبانه روز برتردد و فعالیت رانندگان نظارت می‌کنند گفت: اطلاعات متخلفان سرعت غیرمجاز به‌صورت آنلاین و مستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می‌شود.
نوشته بیش از ۲۵ میلیون تردد در محورهای اصلی هرمزگان ثبت شد اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

بیش از ۲۵ میلیون تردد در محورهای اصلی هرمزگان ثبت شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog