برق رسانی به پروژه های بدون برق ابوموسی تا هفته دولت انجام شود

جنوبی ها
بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با تاکید بر ارایه خدمات مناسب در جزایر استان، گفت: برق رسانی به پروژه های بدون برق ابوموسی در دستور کار شرکت توزیع برق استان قرار گیرد و تا هفته دولت این برق رسانی انجام شود.


به گزارش یکشنبه خبرنگار ایرنا، جاسم جادری در نشست کارگروه عمران و توسعه جزایر هرمزگان بدون اشاره به تعداد پروژه بدون برق در ابوموسی ، خواستار هماهنگی بیشتر میان دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات مناسب به این جزایر شد.
وی با اشاره به وجود 14 جزیره در استان هرمزگان، تصریح کرد: ادارات استان همچون دیگر شهرستان ها باید به وظایف خود در جزایر نیز عمل کنند.
جادری بیان داشت: اساسی ترین راهکار برای حل مشکلات جزایر این است که سازمان ها و ادارات و نهادها هرکدام وظایف خود را در این جزایر انجام دهند و اعتبارات لازم را تخصیص دهند.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه باید به خدمات رسانی به جزایر کمک کنند و این امر را در اولویت قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: دریافت عوارض آلایندگی زیست محیطی و ارزش افزوده جزایر سیری و لاوان که حق مردم استان است نیز باید پیگیری شود و پوشش شبکه های رادیویی و تلویزیونی نیز در این جزایر با مشارکت صدا و سیما انجام شود.
نوشته برق رسانی به پروژه های بدون برق ابوموسی تا هفته دولت انجام شود اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

برق رسانی به پروژه های بدون برق ابوموسی تا هفته دولت انجام شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog