صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی نوت ۷ هم وجود دارد

سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی S7 قابلیت جدیدی به نام « صفحه نمایش همیشه روشن » ( Always-On Display ) را معرفی کرد. با این قابلیت همیشه ساعت و برخی از اعلان‌ها روی صفحه نمایش خاموش گوشی نشان داده می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران برای متوجه شدن زمان یا دریافت اعلان جدید صفحه نمایش را روشن نکنند. کاری که موجب سرفه جویی در مصرف باتری هم می‌شد. این قابلیت در گلکسی نوت ۷ هم وجود دارد و امروز تصویری از این تلفن همراه منتشر شده که به‌ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن اشاره می‌کند.
صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی نوت ۷
تصویر منتشر شده مربوط به مدل آزمایشی نوت ۷ می‌شود که قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را نشان می‌دهد. همچنین در کنار این تصویر، تصویر دیگری هم مشاهده می‌شود که مربوط به قاب‌های مختلفی است که برای نوت ۷ ساخته شده‌اند. در این تصاویر باز هم سنسور عنبیه چشم دیده می‌شود. البته امروز صبح وجود این سنسور در گوشی جدید سامسونگ تایید شده بود. حتی می‌دانیم که این تلفن همراه هوشمند از پورت USB Type-C بهره می‌برد. چند روز قبل هم مشخص شد که نوت ۷ ضد آب است.
این گوشی قرار است در تاریخ ۱۲ مرداد ماه معرفی شود و هر چقدر که به این زمان نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای بیشتری درباره‌ی نوت ۷ منتشر می‌شود.
قاب‌های مختلفی که برای گلکسی نوت ۷ ساخته شده است.
‌‌‌
منبع: techtastic ‌‌‌
‌‌‌


The post صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی نوت ۷ هم وجود دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ .

صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی نوت ۷ هم وجود دارد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog