بیاد سایتم که توسط گوگل اسپم و پنالتی شد!

بیاد وب سایتم که گوگل ان را جریمه کرد!
روزهای پایانی سال 90 بود که تصمیم گرفتم یک وب سایت راه اندازی کنم که به دانشجوها در تحقیقات و پروژه‌ها خدمت رسانی کند! ایده‌ی خوبی بود اما ایده خوب مستلزم یک روش اجرایی درست است!
با هزینه‌ی تقریبا بالایی وب سایتم را طراحی کردم. به گرافیکش هم حسابی رسیدم. حدود 200 مطلب روی سایت قرار دادم و با دانشجویان زیادی تماس میگرفتم و از آن‌ها مشاوره می‌گرفتم. خیلی از استاتید دانشگاه به من در این دایرکتوری کمک کردند اما برخی هم چشم دیدن این را نداشتند که یک دانشجو دارد راه کار تحقیق و جستجو را پیش روی دانشجویانشان قرار می‌دهد!
s2.reutersmedia.net.jpg
جالب بود که روز اول بازدید سایت تازه راه افتاده‌ی من 200 نفر یا همان ip بود! خیلی خوشحال بودم. روز به روز پیشرفتنش بیشتر بود تا اینکه الگوریتم‌های حیوانی و مسخره‌ی گوگل سر راهمان سبز شدند و به یکباره ایندکس‌هایم در گوگل به صفر رسید. اینجا بود که سایت من به منزله یک جسد مرده را داشت! اما خب تجربه گرانبهایی بود! ساعت‌ها شبانه روز برایش وقت گذاشته بودم. هزینه کرده بودم و به رنگ قرمزش وابسته شده بودم.
یکی از دوستان با بررسی سایت نکته‌هایی به من یاد آوری کرد که دوست دارم آن‌ها را هم به شما بگویم!
اولین تَشَر دوستانه!
مطالعه این درس هایی که من برایشان هزینه زیادی پس دادم به رایگان درا ختیار شما قرار گرفته پس با سئو مارکت همراه باشید این لینک را کلیک کنید
پنالتی گوگل و سایت بی گناه یا با گناه من!










تصاویر پیوست شده



s2.reutersmedia.net.jpg
(9.6 کیلو بایت)







بیاد سایتم که توسط گوگل اسپم و پنالتی شد!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog