طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

سلام؛ به مناسبت ماه رمضان 50 درصد تخفیف برای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل گذاشتیم. گفتم خدمت کاربرای شاپ‌کیپر هم ارائه بدیم. هر سوالی بود هم تلفنی هم تو گفت‌و‌گوی شخصی در خدمتیم. تصاویر نمونه‌کارهای طراحی رو هم پیوست کردم توی خود سایت هم با اطلاعات بیشتر می‌تونید مشاهده کنید.

پایدار افزار از سال ۱۳۸۹ و با تنها یک واحد ( طراحی سایت ) پا به عرصه‌ی فعالیت‌های وب ایران گذاشت. از آن سال تا به امروز واحدهای مختلف ثبت دامنه، میزبانی وب، گرافیک، خدمات سرور، طراحی اپلیکیشن موبایل ، خدمات برنامه‌نویسی و طراحی انیمیشن به پایدار افزار اضافه شده‌است. امروز با بیش از ده‌ها نمونه‌کار موفق و تیم اجرایی قدرتمند، پایدار افزار آمده‌است تا نیازهای نرم‌افزاری شما را با بهترین قیمت و در کمترین زمان برطرف کند. برای اطمینان بیشتر می‌توانید به نظرات مشتریان و نمونه‌کارهای ما در وب‌سایت پایدار مراجعه کنید. همچنین همواره می‌توانید از مشاوره‌های تلفنی و حضوری پایدار افزار، استفاده کنید.
اگر سایت مد نظر خود را در هیچ یک از پکیج‌های پایدار افزار پیدا نکردید نگران نباشید! پکیج اختصاصی پایدار افزار همان پکیجی است که به دنبال آن می‌گردید. این پکیج با توجه به خواسته‌های شما طراحی می‌شود. پایدار افزار با بهره‌گیری از متخصصین توانمند و با تجربه‌ی چند ساله در زمینه‌ی طراحی و برنامه نویسی، به شما این امکان را می‌دهد که وب‌سایت دلخواه خود را با داشتن تمام ویژگی‌ها و امکانات مد نظر خود راه‌اندازی کنید.

تلفن:‌ ۴۴۰۳۱۶۵۰
پست الکترونیک: info [at] paydar.org
آدرس: تهران، فلکه‌ی دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از رامین شمالی، پلاک ۲۷۳، واحد ۸
ساعات اداری: ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ (شنبه تا چهارشنبه)










تصاویر پیوست شده



DSC_4128.JPG
(401.1 کیلو بایت)


DSC_4147.JPG
(361.6 کیلو بایت)


DSC_4164.JPG
(413.3 کیلو بایت)


DSC_4159.JPG
(325.0 کیلو بایت)


DSC_4179.JPG
(326.0 کیلو بایت)


DSC_4195.JPG
(400.8 کیلو بایت)







طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog