ممکن است نتوانید دوم اوت نسخه سالگرد ویندوز 10 را نصب کنید

به گزارش ترفندستان, به نقل از زرو ان نت, همانند انتقال به ویندوز 10 درسال گذشته, امسال نیز مایکروسفت بروز رسانی بزرگ خود که "Anniversary" نام دارد را در دوم اوت ارائه میکند.

این نسخه ویندوز 10 همراه با تغییرات بسیاری بخصوص در منوی استارت و امکان افزودن اکستنشنهائی به مرورگر اج و تسلط کمی بیشتر به کورتانا خواهد بود. همین نسخه نیز زمینه را برای Play Anywhere, پلاتفرم بازیکنان پی سی و ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس اماده میسازد.

اما بر اساس گفته Donar Sarkar, مسئول برنامه ویندوز اینسایدر, این بروز رسانی بلافاصله برای همه کاربران انجام نخواهد شد. وی گفته است که در ابتدا با پی سی ها و سپس گوشیهای هوشمند اغاز خواهند کرد اما با توجه به تعداد دستگاه های استفاده شده اینکار زمان خواهد برد. در واقع با بیش از 350 میلیون دستگاه ویندوز 10 مایکروسفت مایل نیست ریسک کند و این اولین جشن سالگرد را خراب نماید.

در نتیجه اگر درست دوم اوت این بروز رسانی را دریافت نکردید نگران نشوید چون فقط به دلیل این است که در لیست اولین ها برای دریافت ان نیستید و به این دلخوش باشید که اگر مشکل مهمی پیش بیاید لااقل شامل شما نمیشود !

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.

ممکن است نتوانید دوم اوت نسخه سالگرد ویندوز 10 را نصب کنید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog