سایت خبری هیجار خنج - جدیدترین اخبار روز خنج

سايت هيجار خنج اولين سايت اخبار و اطلاعات جامع و بروز شهرستان خنج بر روي شبكه جهاني با 7 سال سابقه مكاني مناسب براي تبليغات شماست.
ويژگيهاي تبليغ در سايت هيجار خنج :
 
شما با تبليغ در سايت هيجار خنج علاوه بر اينكه در 3000 صفحه مختلف اين سايت باكس (بنر تبليغاتي) خواهيد داشت با 2بار كليك بر روي تبليغ وار يك صفحه خصوصي تبليغ خود خواهيد شد كه در ان صفه شما قادر خواهيد بود تمامي اطلاعات مربوط به كالا ، شركت ، يا فروشگاه خود را به همراه هرآنچه عكس كه دوست داريد در آن صفحه قرار دهيد ضمن اينكه نمايش عكسها بطور اتومات انجام خواهد شد.
 
سايت هيجار خنج اولين سايت اخبار و اطلاعات جامع و بروز شهرستان خنج با آمار بالاي بازديد شناخته شده در سطح شهرستان خنج ، منطقه ، ايران و جهان است و ميزان درخواست بالاي ايجاد باكسهاي تبليغاتي در اين سايت نشانگر اين امر است.
 
  قالب سايت هيجار خنج به نوعي  طراحي شده كه ضمن ساده بودن به بيننده اين امكان را ميدهد كه به محض ورود به سايت در اولين نگاه  به تغيرات روزانه  و خبرهاي به روز شده پي ببرد و منوي سمت راست ضمن دادن نظم به سايت به راحتي قابل انتخاب است.
آمار سايت هيجار خنج آمار واقعيست جهت اثبات اين امر شما ميتوانيد به محض ورود به سايت ضمن مشاهد امار بازديدكنندگان از سايت خارج شده و دباره وارد شويد يا همان صفحه را رفرش كنيد و دباره آمار بازديدكنندگان را مشاهده نمائيد.
 
در سايت هيجار خنج دو بنر تبليغاتي در دو سايز طراحي شده است .
سمت راست سايت بنرهاي   200 در 212
و بنرهاي سمت چپ 154 در 154
قيمت بنرهاي سمت راست 200در212  ماهيانه  مبلغ 800000 ريال
و قيمت هاي بنرهاي سمت چپ 154 در 154 ماهيانه مبلغ 650000 ريال
 
جهت رزرو باكسها با اين ايميل ها مكاتبه نماييد:




Let's block ads! (Why?)

سایت خبری هیجار خنج - جدیدترین اخبار روز خنج


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog