مرتع داران اشکنانی به صورت عملی آموزش اطفای حریق دیدند

لامــــــرود به نقل از اشکنان خبرنگار - به همت اداره منابع طبیعی وبا همکاری هلال احمر شهرستان لامرد و آتش نشانی شهرداری اشکنان یک دوره کلاس عملی اطفای حریق در اشکنان برگزار شد.
در این دوره صفدر منشی بخشدار اشکنان در جمع کشاورزان و مرتع داران با اشاره به آتش سوزی ها گسترده در استان فارس گفت: پیش زمینه مقابله با آتش سوزی اموزش صحیح به افراد و حفظ امادگی در زمان خطر است که اگر این آموزش فراگیر باشد قطعا شاهد اتفاقات تلخ و نابودی مراتع نخواهیم بود.
بخشدار اشکنان با اشاره به عزم دولت در بخش های مختلف برای آموزش اصناف از تلاش های اداره منابع طبیعی بخش اشکنان و هلال احر شهرستان لامرد و همکاری آتش نشانی شهرداری اشکنان برای برگزاری این دوره تقدیر کرد.
در ادامه دکتر مهدی احمدی مسئول اداره منابع طبیعی و ابخیزداری بخش اشکنان با اشاره به ضرورت برگزاری این دوره گفت:هدف از برگزاری این دوره افزایش اگاهی ها جهت پیشگیری، کنترل و مهار آتش سوزی هایی است که در عرصه های ملی رخ می دهد و آمادگی کشاورزان ما فرصتی است تا در زمان خطر به کمک مسئولان بشتابند.
در ادامه کارشناسان منابع طبیعی,هلال احمر و آتش نشانی به صورت تئوری کلاسهای آموزشی خود را برگزار کردند که در پایان اموزش عملی اطفای حریق نیز با حضور مرتع داران برگزار شد.
در این جلسه مهندس رحمتبر معاونت منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان لامرد حیدر کهنوی رییس شورای اسلامی بخش اشکنان نیز سخنرانی کردند.
نوشته مرتع داران اشکنانی به صورت عملی آموزش اطفای حریق دیدند اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

مرتع داران اشکنانی به صورت عملی آموزش اطفای حریق دیدند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog