آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های مجلس و حوزه سلامت

معاون پارلمانی وزارت بهداشت خبر داد:
آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های مجلس و حوزه سلامت
زندگی > سلامت - همشهری آنلاین: معاون فرهنگی ، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت از حضور وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه برای ارایه گزارش تفصیلی طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر محمد رضا فراهانی با اعلام این خبر گفت: حدود یک ماه است که از آغاز دوره جدید مجلس گذشته است و با توجه به انتخابات هیات رییسه و کمسیون‌ها و نیز مباحث مربوط به آیین نامه‌های داخلی در واقع از هفته گذشته کمیسیون‌ها وارد مباحث اصلی و تخصصی شده اند.
معاون امور مجلس وزارت بهداشت گفت:با توجه به جلسه و تبادل نظری که با نمایندگان داشتم، دکتر نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر تعامل سازنده و نزدیک این کمیسیون با وزارت بهداشت تاکید داشتند.
دکتر فراهانی گفت: عزم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر این قرار دارد که با تمام توان به وزارت بهداشت کمک کنند تا وزارت بهداشت اقداماتی را که آغاز کرده است تقویت و اشکالات را برطرف نماید و اگر چالش‌هایی در حوزه سلامت بوجود آمد با کمک دوستان کمیسیون بهداشنت و درمان مجلس مرتفع شود.
معاون فرهنگی ، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت همچنین به دیدار رمضانی وزیر بهداشت با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: در آن جلسه رییس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کردند که این جلسه سرآغاز جلسات منظم مشترک خواهد بود.
دکتر فراهانی یادآور شد: تا کنون از طرح تحول سلامت گزارش‌های اجمالی به کمیسیون بهداشت و درمان ارایه شده ولی گزارش‌های تفصیلی ارایه نشده است و ارایه این گزارش باعث می‌شود تا آنها نیز در جریان جزییات طرح تحول سلامت باشند. وی تصریح کرد: انتقال اطلاعات و جزئیات برنامه‌هایی که اجرایی شده است به دوستان ما در مجلس کمک می‌کند تا به تحلیل واقعی و فهم مشترک با وزارت بهداشت برسند و در رفع مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت کمک كند.

Let's block ads! (Why?)

آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های مجلس و حوزه سلامت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog