نتایج بازیهای تیمی بدمینتون دختران در المپیاد دانشجویان کشور / تیم دانشگاه پیام نور برد


در اولین روز این مسابقات بدمینتون سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان تیم دانشگاه پیام نور بازی خود را برد


 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز به نقل از کمیته فنی این مسابقات، در اولین روز این مسابقه ها دانشگاه پیام نور تهران با نتیجه ۴ بر یک بر دانشگاه همدان غلبه کرد، دانشگاه تهران با نتیجه پنج بر صفر دانشگاه بابل را شکست داد و دانشگاه قم با نتیجه ۳ بر ۲ در مقابل دانشگاه صنعتی اصفهان به پیروزی رسید.
همچنین دانشگاه خوارزمی با نتیجه چهار بر یک دانشگاه هرمزگان را شکست داد و دانشگاه زنجان نیز با همین نتیجه بر دانشگاه بوشهر غلبه کرد.
دانشگاه فنی و حرفه ای تهران هم با نتیجه چهار بر یک در مقابل دانشگاه شاهرود به پیروزی رسید و دانشگاه شیراز نیز با نتیجه پنج بر صفر دانشگاه مازندران را شکست داد.
در این مسابقه ها دانشگاه فردوسی مشهد هم با نتیجه پنج بر صفر بر دانشگاه تبریز غلبه کرد.
در سیزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور ۶ هزار دانشجوی دختر و پسر از ۱۵۰ دانشگاه و موسسه آموزشی شرکت دارند.
این المپیاد در ۲ نوبت جداگانه از ۲۸ تیر تا چهارم مرداد برای دو هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر در هشت رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، شنا و دو و میدانی برگزار می شود.
در بخش دوم المپیاد نیز از ۱۲ تا ۱۹ مرداد سه هزار و ۵۰۰ دانشجوی پسر در رشته های مزبور به اضافه دو رشته کشتی فرنگی و آزاد به رقابت می پردازند.
دانشجویان شرکت کننده در این المپیاد در کنار این مسابقات ورزشی در دهها رویداد فرهنگی و هنری نیز شرکت می کنند.

نتایج بازیهای تیمی بدمینتون دختران در المپیاد دانشجویان کشور / تیم دانشگاه پیام نور برد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog