مشاوره انتخاب ساعت هوشمند

مشاوره انتخاب ساعت هوشمند 
مشاوره انتخاب ساعت هوشمند  – شاید تا به امروز به داشتن یک ساعت هوشمند فکر کرده باشید٬ تا بتوانید به کمک آن نوتیفیکیشن‌ها را بررسی کنید، جدیدترین پیام های خود را مطالعه کنید یا در کنار داشتن ظاهری زیبا همواره از گذر زمان مطلع باشید و زمان را به دست بگیرید ساعت هوشمند تنها زمان را نشان نمیدهد  بلکه  امکاناتی دارد که میتواند به شما کمک کند تا مدرن تر زندگی کنید کافی است ساعت هوشمند را بر روی دست خود قرار دهید تا شیک بودن را چشم انداز نگاه دیگران کنید و خودتان عمیق تر از امکانات هوشمندانه ی آن استفاده کنید .
 
تنوع زیادی در بازار ساعت های هوشمند به وجود آمده است  که هر کدام از سیستم‌عاملی خاص خود برخورداند البته هر کدام از ساعت های هوشمند طراحی متفاوت و ویژگی‌هایی برجسته ی دارند. اما چگونه می توان از بازار پرتلاطم ساعت های هوشمند بهترین را انتخاب کرد؟ برای انتخاب دقیق و بر اساس نیاز باید با دنیای بی انتهای ساعت های هوشمند کاملا آشنا شوید  حتما باید بدانید سیستم‌عامل این ساعت‌ها چه نام دارد یا چه اپلیکیشن‌هایی در آن‌ها اجرا می‌شود ؟ در کل باید بدانید یک ساعت هوشمند چه امکاناتی دارد و چگونه میتوانید از آنها استفاده کنید .. زمانی که شناخت کافی پیدا کردید می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
مشاوره انتخاب ساعت هوشمند
 

 
حدودا چند سال پیش شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ، ال‌جی، هواوی و پبل تولید ساعت های هوشمند را آغاز کرده اند و با گذشت زمان ٬ چند نسل از ساعت های هوشمند را رونمایی کرده اند.اما  به تازگی شاهد ان هستیم  با عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند تازه از برند‌های مختلف و نوپا، انتخاب را به شدت سخت کرده است. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید ٬ انتخابی هدفمند و هوشمندانه ٬ تا بعد از خرید٬ لذت داشتن ساعت های هوشمند را بیشتر لمس کنید …
 
مشاوره انتخاب ساعت هوشمند 
 
در ابتدا بررسی سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌ها
 
به دستگاه هایی هوشمند میگویند که از پلتفرم نرم‌افزاری برخوردارند از یک طرف وظیفه‌ی تعامل با سخت‌افزار دستگاه را به عهده دارند و از یک طرف وظیفه تعامل با کاربر و استفاده کننده از از دستگاه را دارند .
 
در رابطه با ساعت های هوشمند باید توجه داشته باشید ،چه نوع پلتفرمی است که می‌تواند با گوشی هوشمند شما کار کند؟ با دو مثال بیشتر توضیح میدهیم :
اگر آیفون دارید باید به سمت خرید یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید وِر نروید
یا اگه یک گوشی هوشمند اندرویدی دارید ،قطعا خرید اپل واچ چندان منطقی نیست و میتواند اشتباهی بزرگ باشد.
نگران نباشید٬ رشد تکنولوژی خیلی بالا است در دنیا٬ بهتر است بدانید ساعت‌های هوشمندی در بازار هستند که قادرند با هر دو پلتفرم اندروید آی او اس کاملا ارتباط برقرار کنند . کمپانی پبل یکی از شرکت هایی است که به این تکنولوژی دست یافته است .
سیستم عامل های محبوب در جهان برای استفاده در ساعت های هوشمند عبارتند از :
Pebble OS، Tizen، Android Wear و Watch OS
مشاوره انتخاب ساعت هوشمند
 

 
نمایشگر ساعت های هوشمند 
 
قطعا  از وظایف اصلی ساعت‌های هوشمند نشان دادن زمان به صورت دقیق است .نمایش زمان باید در همه ی محیط ها امکان پذیر باشد حتی در زیر نور مستقیم خورشید. ساعت‌های هوشمند با رزولوشن نمایشگر مناسب و حرفه ای و پنلی قوی میتوانند در بدترین شرایط محیطی  محتوای موجود در نمایشگر را به صورت دقیق و حرفه ای به شما نمایش دهند.
 
نمایشگر رنگی
 
نمایشگر‌های رنگی و لمسی : این نمایشگر‌های جذاب و حرفه ای مثل گوشی‌های هوشمند٬انواع اپلیکیشن‌ها، عکس‌ها و موارد مختلف را به صورت حرفه ای به نمایش می‌گذارند ٬ میتوانید محتوای نمایش داده شده را کاملا لمس کنید ( لمسی) البته مصرف باتری در نمایشگر‌های رنگی کمی بیشتر از حد معمول است و معمولا این نمایشگر‌ها عمر باتری ساعت را حداکثر تا ۴۸ ساعت کم میکنند. در ساعت‌های هوشمند که نمایشگر رنگی دارند٬ صفحه نمایش در یک بازه ی مشخص خاموش می شود تا مصرف باتری به حداقل برسد،کافی است برای مشاهده زمان یا صفحه نمایش ٬ ساعت را کمی حرکت دهید .
 
نمایشگرهای جوهر الکترونیکی
 
شرکت پیل بیشتراز نمایشگرهای جوهر الکترونیکی استفاده میکند .این ویژگی مصرف باتری را کاملابهینه‌تر میکند، باتری در ساعت‌های هوشمند با نمایشگر جوهر الکترونیکی کمتر و بهینه تر مصرف می شود و این یعنی میتواند شارژ مجدد باتری را تا ۵ روز به عقب بیاندازد و در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی کند.
 
 طراحی ساعت های هوشمند
 
ساعت های هوشمندی که نمایشگرهای دایره ای و مستطیلی دارند معمولا مشتری بیشتری دارند اما در کل
طراحی ساعت های هوشمند به دلیل پوشیدنی بودن اهمیت ویژه ای دارد،  به همین دلیل است که کمپانی‌های سازنده ساعت‌های هوشمند به معنای واقعی کار سخت‌تری برای طراحی محصولاتی دارند که بتواند همه ی سلایق را راضی نگه دارد و بتواند کمپانی فروش بالا را تجربه کند.انسان ها بسیار سلیقه های متفاوت و خاصی دارند سلیقه ی نامحدود در انتخاب نوع، شکل، جنس و .. ساعت‌ها نیز بسیار متفاوت است.
معمولا کمپانی های بزرگ با نظرسنجی ها سلیقه ی مشتری خود را پیدا میکننند ٬ یعنی در کنار هوشمندی ساعت ها که کار پیچیده ای است ٬ساعت ها را هوشمندانه طراحی میکنند تا سلیقه ای بدون انتخاب نماند .
 
مشاوره انتخاب ساعت هوشمند
 
حدود قیمت ساعت های هوشمند
 
اگر بخواهیم گران ترین ساعت هوشمند را معرفی کنیم باید ساعت هوشمند اپل که گران‌ترین محصول تولید شده در این زمینه است را نام ببریم . قیمت اولیه آن ۳۵۰ دلار و نسخه ی ادیشن این محصول رقم نجومی ۱۷۰۰۰ دلار است . قیمت ها بسیار متنوع است مثلا موتو ۳۶۰ ۱۷۹ دلاری به فروش می رسد .
 
در انتها ..
ساعت هوشمند یعنی :  طراحی متفاوت و خاص ٬ بهره گیری از نمایشگرهای جذاب و هوشمند ٬ عمر فوق العاده بالای باتری داشتن٬ امکانات ویژه ٬ تنوع و …
 
با تشکر
نیوحرف . کام

مطالب بیشتر سایت برنامه ماه عسل معرفی نرم افزارهای بازیابی فایلهای پاک شده ویژگی های گوشی جدید One A9 از شرکت اچ تی سی روش نگهداری نخود فرنگی و هلو و انبه
نوشته مشاوره انتخاب ساعت هوشمند اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

مشاوره انتخاب ساعت هوشمند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog